دوشنبه ۶ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۶

واکنش به بیانیه رییس سابق حوزه هنری؛

قند عسل‌تان زیر بوته که به عمل نیآمده!

به کجا چنین شتابان (3)

سینماپرس:داریوش سجادی، تحلیل گر رسانه ای با اشاره به مندرجات نامه منتشر شده توسط رییس سابق حوزه هنری ابراز داشت: جناب زم آنگونه در توصیف روح‌الله‌شان نوشته و انگاشته‌اند کآنه فرزند دلبندشان از انتهای الوهیت و از اعماق یک نبرد حماسی و ظفرمند در مصاف با دشمنان مملکت به سلامت به کشور بازگشته...

به گزارش سینماپرس، داریوش سجادی، تحلیل گر رسانه ای با اشاره به مندرجات نامه  منتشر شده توسط رییس سابق حوزه هنری ابراز داشت:

جناب زم آنگونه در توصیف روح‌الله‌شان نوشته و انگاشته‌اند کآنه فرزند دلبندشان از انتهای الوهیت و از اعماق یک نبرد حماسی و ظفرمند در مصاف با دشمنان مملکت به سلامت به کشور بازگشته و به شکرانه این بازگشت مردم موظف به برگزاری مراسم سپاس و احترام به دُردانه جناب زم‌اند!

جناب زم طوری از ساده دلی فرزندشان دل مویه کرده‌اند کآنه در حال صحبت درباره گل‌پسری ده ساله‌اند!

جناب زم ـ از جوار دسته گل‌های پسر رشید و بالغ تان خون‌ بی‌گناهانی در ماجرای دراویش بر زمین ریخت!

جناب زم ـ گیریم بپذیریم منافقان و منحرفان و نفوذی‌ها پسرتان را فریفتند! لاکن آقازاده محترم‌تان «قاق» تشریف داشتند!؟

قند عسل‌تان زیر بوته که به عمل نیآمده و حضرتعالی مسئولیت بخشی از رشد و تکوین شخصیت ایشان را بر عهده‌ داشته‌اید! از آن گذشته تکلیف مسئولیت فردی ایشان چه می‌شود؟ یعنی شخصا ارزنی شعور و بلوغ فکری نداشتند تا بتوان همه مسئولیت انحراف ایشان را بر عهده منافقان و منحرفان و نفوذی‌ها انداخت!؟

کاش تاسی به امام می‌کردید که حکم تیر و شلیک به نوه‌اش (سید حسین) را به نیروهای انتظامی داد وقتی در مقابل انقلاب، سرکشی و زیاده‌خواهی کرد!

این در حالی است که حجت السلام محمدعلی زم؛ ریاست پیشین حوزه هنری روز یک شنبه پس از حدود ده روز سکوت، در بیانیه‌ای به دستگیری فرزندش واکنش نشان داد. متن این بیانیه ایشان بدین شرح است:

بسم الله تعالی

الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی جَعَلَنَا مِنَ الْمُتَمَسِّکِینَ بِوِلاَیَةِ أَمِیرِ الْمُؤْمِنِینَ وَ اَوْلادِهِ وَ اَوْصِیائِهِ الطاهِرِین

ملت بزرگ، آزاده و همیشه سرافراز ایران!

فارغ از آنکه خداوند منّان و حنّان سرنوشت آینده مکتوم «روح‌الله زم» را چه نوشته و چه روزی‌ای را برایش مقدّر کرده باشد، ما اعضای خانواده، رهاسازی او را از سیاهچاله‌های دروغ، خیانت، انحراف و فریب دریوزگان ضدّ انقلاب و دشمنان اسلام و ایران، ارج نهاده و آن را نشان مِهر و رحمت دیگری از سوی حضرت رب‌العالمین، به روح‌الله و خود می‌دانیم. بازگرداندن روح‌الله به بهانه و انگیزه زیارت موالیان(ع) و ملاقات با مرجعیت شیعه سرزمین عراق و سپس انتقال او به ایران عزیز را، برگ دیگری از برکت خداوندی در حق او و خویش پنداشته و آن را نشانی از صفای باقیمانده، طینت پاک، فطرت نیالوده و رسوب‌نیافتگی زنگارهای دنیازدگی و برخی اتهام‌های منتسب در وجود او، دانسته و بابت نعمت سلامت و بازگشت او، سر و سجده به آستان بیکران حضرت کریم ارباب می‌ساییم!

این رخداد، مصداقی بود از مفهوم عمیق هدایت الهی و مظهری از قادریت حضرت متعال بر همه کائنات و نشانی از اعجازگونگی «وَ مَکَرُوا وَ مَکَرَ اللَّهُ وَ اللَّهُ خَیْرُ الْمَاکِرِینَ» و تفوّق «یَدُ‌ اللَّهِ فَوْقَ أَیْدِیهِمْ» بر صورت چروکیده و سیرت زشت و سیاه استعمار و استکبار، که از آستین پرصلابت سپاه عزیزمان بیرون آمده است! که به پاس شکرانه آن، ان‌شاء‌الله چهره همه منافقان، منحرفان، نفوذی‌ها و نمکدان‌شکن‌های تنیده در پیکره نظام مقدس که اسبابِ فریبِ فرزندانِ ساده‌دل و سهل‌انگاری چون فرزند ما و تحریف حقایق و انکار خدمات جمهوری اسلامی را فراهم ساخته‌اند، آشکار خواهد شد! برخلاف ادعای قصه‌پردازان دروغگو، هیچ‌یک از اعضای خانواده در تمهید شرایط و مقدمات سفر و دستگیری روح‌الله مشارکت نداشته اما همه ما، خاضعانه بر خود لازم می‌دانیم که نسبت به الطاف و راهبری‌های رهبرِ همیشه‌بزرگوار و فرزانهٔ خود و عزیزان زحمتکش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی متشکر باشیم و از حضرت ایشان و سپاه محترم و همه اشخاص گرامی حقیقی و حقوقی که در یکی دو سال اخیر، ناجوانمردانه مورد اتهام و آزار کانال بی‌حساب‌وکتاب، مفتضح و بی‌اخلاق «آمدنیوز» قرار گرفته‌اند، به سهم خود، عذرخواهی نموده و از همه بزرگواران برای روح‌الله زم، طلب بخشش و حلالیت کنیم. در عین حال امیدواریم با گفتن حقایق، تحول واقعی روحی و توبه روح‌الله به درگاه حضرت ربوبیّت، کرده‌های ناهنجار و گفتارهای ناصواب او جبران گردد.

نَبِّئْ عِبَادِی أَنِّی أَنَا الْغَفُورُ الرَّحِیمُ/ سوره حجر: آیه ۴۹

اَلسَّلامُ عَلَیْکُمْ وَ عَلی عِبادُ اللَّه الصّالِحین

الفقیر الی الله/ محمدعلی زم

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.