سه‌شنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۷

با حضور فعالان صنعت نوشت‌افزار؛

از محصولات جانبی «پسر دلفینی» رونمایی می‌شود

انیمیشن «پسر دلفینی»

سینماپرس: در اکران خصوصی با حضور فعالان صنعت نوشت‌افزار، کارگردان، تهیه‌کننده و سایر عوامل پویانمایی بلند «پسر دلفینی»، محصولات جانبی این فیلم رونمایی می‌شود.

به گزارش سینماپرس، اکران ویژه پویانمایی بلند «پسر دلفینی» برای تولیدکنندگان حاضر در هشتمین نمایشگاه ایران‌نوشت و اصحاب رسانه، همرا با رونمایی از محصولات جانبی این پویانمایی در حوزه نوشت‌افزار، با حضور محمدامین همدانی، تهیه‌کننده، محمد خیراندیش، نویسنده و کارگردان و سایر عوامل تولید فیلم برگزار می‌شود.
محصولات جانبی این پویانمایی شامل ۱۰ محصول از جمله کیف، دفتر، دفترچه و میز تحریر است.
در حاشیه این اکران که روز چهارشنبه، شانزدهم شهریورماه برگزار می‌شود، ایده‌های مربوط به گسترش بازار محصولات جانبی پویانمایی پسر دلفینی، با حضور عوامل فیلم و فعالان صنعت نوشت‌افزار، به بحث گذاشته خواهد شد.
پویانمایی پسر دلفینی که از ابتدای هفته جاری به روی پرده سینماها رفته است، داستان نوزادی را روایت می‌کند که در جریان سقوط یک هواپیما، به دریا می‌افتد و یک دلفین (سفید) و مادرش (نانا) از وی مراقبت می‌کنند. پسر دلفینی پس از بزرگ‌ شدن در پی پیدا کردن مادرش با حوادث مختلفی درگیر می‌شود.
هشتمین نمایشگاه ایران‌نوشت به همت مجمع نوشت‌افزار ایرانی اسلامی، از یکم شهریورماه در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز شده و تا هجدهم شهریورماه ادامه خواهد داشت. ساعت بازدید از این نمایشگاه ۱۰ تا ۲۲ است.
مجمع نوشت‌افزار ایرانی اسلامی از سال ۹۲ فعالیت خود را آغاز کرده است و در حال حاضر با عضویت بیش از ۱۰۰ تولیدکننده، به عنوان یکی از مهم‌ترین و اثرگذارترین تشکل‌های فرهنگی حوزه کودک و نوجوان شناخته می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.