یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۸

وزیر ارشاد:

کشورهای مختلفی درخواست داشتند به صورت مشارکتی نمایشگاه قرآن برگزار کنیم که در حال بررسی تقاضاها و پیشنهادات هستیم

محمد مهدی اسماعیلی

سینماپرس: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه نمایشگاه قرآن در استان‌ها همزمان در حال اجرا است، گفت:‌ کشورهای مختلف درخواست داشتند نمایشگاه قرآن را به صورت مشترک و مشارکتی برگزار کنیم که تقاضاها در حال بررسی است.

به گزارش سینماپرس، محمدمهدی اسماعیلی در گفت‌وگو با ایرنا درباره سی‌امین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در تهران گفت: این رویداد که از ۱۲ فروردین در مصلای تهران آغاز شده بود، شامگاه جمعه (۲۵ فروردین ۱۴۰۲) به کار خود پایان داد و به یاری و لطف خدا به نقطه عطفی در تقویم رویدادهای فرهنگی قرآنی کشور تبدیل و در فضای عمومی ماه مبارک رمضان اتمسفر معنوی خوبی در جامعه ایجاد کرد.

بیشتر بخوانید

مدرسه‌ای به وسعت ایران در مصلای تهران

آیین گشایش سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن با حضور رئیس‌جمهوری

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: نمایشگاه قرآن امسال با بیش از ۷۵هزار مترمربع مساحت داشت و نسبت به سال گذشته رشد چشم‌گیر در ابعاد مختلف کمی و کیفی ثبت شد. صدها هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کردند که طبق آمار رکورد جدید در بازدید در ادوار این رویداد ثبت شده است.

وی گفت: در این دوره برنامه‌های متنوعی برای گروه‌های سنی از جمله دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها، برای جوانان و بانوان برگزار شد، اجتماعات تخصصی تشکیل شد. کار بسیار بزرگی صورت گرفت که باید از همکاران در حوزه معاونت قرآن و عترت وزارتخانه و همچنین مردم عزیز و فعالان قرآنی که مشارکت فعال داشتند، تشکر کنم.

بیشتر بخوانید

ایران امسال در ۱۰ کشور جهان نمایشگاه قرآن دایر می‌کند

اسماعیلی گفت: حضور قوی و پررنگ مردم در نمایشگاه قرآن انگیزه‌های ما را در برنامه‌ریزی برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن دوره‌های بعدی را صدچنان کرده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: نمایشگاه قرآن در استان‌ها همزمان در حال اجرا است، کشورهای مختلفی درخواست داشتند به صورت مشارکتی نمایشگاه قرآن برگزار کنیم که در حال بررسی تقاضاها و پیشنهادات هستیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.