چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰

رئیس سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران:

وزارت ارشاد میان ناشران تفاوتی قائل نیست/کتاب تمام ناشران به شکل یکسان بررسی می‌شود

یاسر احمدوند

سینماپرس: رئیس سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با تاکید بر اینکه کتاب تمام ناشران در این نمایشگاه به شکل یکسان بررسی می‌شود، گفت: مذاکرات برای ارائه کتاب‌هایی که امکان ورود به نمایشگاه بین‌المللی کتاب پیدا نکردند، ادامه دارد.

به گزارش سینماپرس، یاسر احمدوند که ساعتی پیش از شروع سی‌وچهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در حال تعامل و گفت‌وگو با ناشران غرفه‌داران بود، درباره کتابی که امکان ارائه در این نمایشگاه را پیدا نکرد، به ایرنا گفت: این کتاب نیاز به چند اصلاحی داشت، که درباره آن اطلاع‌رسانی انجام شده بود.

رئیس سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ادامه داد: با مسئولان اداره ترویج و توسعه کتاب و کتاب‌خوانی مذاکراتی انجام شده و امید است با ایجاد اصلاح در کتاب، امکان ارائه آن در این دوره نمایشگاه کتاب محیا شود.

به گفته احمدوند عملکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نشان دهنده این است که این وزارتخانه، میان ناشران تفاوتی قائل نیست و کتاب تمام ناشران به شکل یکسان بررسی می‌شود.

سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «آینده خواندنی‌است» ۲۰ تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ در مصلی امام خمینی‌(ره) و همزمان به‌صورت مجازی در ketab.ir برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.