چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۷

وزیر ارشاد:

«دبیر جشنواره فیلم فجر» مشخص شده است و به زودی معرفی خواهد شد

حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و محمد خزاعی در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر

سینماپرس: محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از معرفی دبیر چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر طی چند روز آینده خبر داد.

به گزارش سینماپرس، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با میزان گفت: دبیر جشنواره فیلم فجر مشخص شده است و به زودی معرفی خواهد شد.

وی درباره برگزاری نمایشگاه کتاب تهران بیان کرد: برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران یک رویداد بزرگ فرهنگی در سراسر کشور محسوب می‌شود و می‌توان از آن به عنوان جشن فرهنگی نیز نام برد.

اسماعیلی افتتاحیه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را مورد بررسی قرار داد و اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود افتتاحیه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با حضور چند میلیونی مردم و در مکان مصلی تهران برگزار شود. این رویداد فرهنگی نشاط فرهنگی ایرانیان را به رخ دنیا می‌کشد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با مقایسه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران قبل و بعد از گسترش کرونا گفت: نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بعد از کاهش گستردگی بیماری کرونا تحولات چشم‌گیری را پشت سر گذاشت. افزایش حجم حضور ناشران و بازدیدکنندگان و در عین حال برپایی نمایشگاه مجازی کتاب همزمان با نمایشگاه فیزیکی در محل مصلی و مزایای قابل توجه این دو نمایشگاه در کنار هم محسوب می شود و فواید خاصی را برای علاقمندان به کتاب داشت.

وی حضور ناشران در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را مهم دانست و خاطرنشان کرد: حضور ۳هزار ناشر در برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بر گستردگی و توانمندی این نمایشگاه افزوده و بیانگر استقبال ناشران از نمایشگاه است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.