چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵

کارگردان سریال ۷ قسمتی «عاشورا»:

این سریال سی‌جی‌آی سنگینی دارد که در حال انجامش هستیم/از کنداکتور و زمان دقیق پخش آن اطلاعی ندارم!

فیلم سینمایی «موقعیت مهدی»

سینماپرس: کارگردان سریال «عاشورا» با بیان اینکه آخرین کارهای فنی این سریال در حال انجام است، گفت: برای من مهم است سریال «عاشورا» با بهترین حالت و کیفیت از تلویزیون پخش شود.

به گزارش سینماپرس، سریال ۷ قسمتی «عاشورا» به کارگردانی و نویسندگی هادی حجازی‌فر که پیش از این نسخه سینمایی آن با عنوان «موقعیت مهدی» در سینماها اکران شد حالا قرار است ماه محرم و صفر امسال از آنتن رسانه ملی پخش می‌شود.

هادی حجازی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون ایرنا، درباره آخرین وضعیت سریال توضیح داد: دوباره سریال را به نسبت تلویزیون اصلاح رنگ می‌کنیم و زیرنویس را تغییر می‌دهیم. تدوین را داریم بهتر می‌کنیم. همچنین موسیقی جدید دارد ساخته می‌شود. این سریال سی‌جی‌آی سنگینی (استفاده از گرافیک کامپیوتری) دارد که در حال انجامش هستیم.

وی در پاسخ به این سوال که نسخه سریالی چقدر با نسخه سینمایی تفاوت دارد تاکید کرد: من این قدر در این دو سال سریال را دیدم که نسبت به آن سر (بی‌حس) شدم. در فیلم و سریال بخش‌های مشترک زیاد داریم. ولی سریال قصه‌هایی دارد که در فیلم ندیده‌ایم.

حجازی‌فر در پاسخ به این سوال که تأخیر دو ساله به ضرر یا به نفع سریال تمام می‌شود گفت: هر دو تا می‌تواند باشد. هر اتفاقی در این کار افتاد در لحظه ناراحت شدیم. ولی بعدها فهمیدیم به نفع کار بوده است. امیدواریم تأخیر در پخش سریال هم جزو همین موارد باشد.

این کارگردان فضای سریال را متناسب با ماه محرم و صفر دانست و افزود: به هر حال اسم لشکری که ما به آن می‌پردازیم نامش ۳۱ عاشورا است و سریال هم قرار است در دو ماه محرم و صفر پخش شود. البته من از کنداکتور (جدول پخش) و زمان دقیق پخش آن اطلاعی ندارم. امیدوارم مردم سریال را ببینند و راضی باشند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.