یکشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۶

روح‌الله زمانی:

آمدم که جایگاه واقعی خودم را در سینما پیدا کنم!

روح الله زمانی در اختتامیه سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر

سینماپرس: بازیگر سینما و برنده جایزهٔ مارچلو ماسترویانی به‌عنوان بازیگر نوظهور از هفتاد و هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز گفت: سینما را درون خودم حس می‌کنم، نیامدم که جایزه‌ها را درو کنم، آمدم که جایگاه واقعی خودم را در سینما پیدا کنم.

به گزارش سینماپرس، روح‌الله زمانی در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: آرزوی مادرم این است که قطعا بهترین‌ها برای من اتفاق بیافتد و دم مادرم گرم.

نیامدم که جایزه‌ها را درو کنم، آمدم که جایگاه واقعی خودم را در سینما پیدا کنموی ادامه داد: خسته شدن برای من در سینما وجود خارجی ندارد، در هر حال سینما را درون خودم حس می‌کنم. نیامدم که جایزه‌ها را درو کنم، آمدم که جایگاه واقعی خودم را در سینما پیدا کنم.

زمانی اظهار داشت: در زمان حاضر جایی هستم که باید کلی تلاش کنم. این مسیر ته خطی ندارد.

این بازیگر سینما گفت: خودم خیلی امیدوارم و دوست دارم در جشنواره‌های بزرگ جهانی شرکت کنم و تلاشم را می‌کنم.

نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر برای به تصویر کشیدن رزمندهٔ جنگ ایران و عراق در موقعیت مهدی (۱۴۰۰) و بازی در در آغوش درخت (۱۴۰۱) درباره کار جدید خود اظهار داشت: فعلا مشغول کاری نیستم و تحصیل می‌کنم و کار آخرم در آغوش درخت بود.

دوست دارم خود واقعی‌ام در سینما باشم

وی درباره قشنگ‌ترین نقشی که دوست دارد بازی کند، گفت: همیشه فکر می‌کردم که بازیگر باید شخص و هنرمندی باشد که حتی از پس نقش‌هایی که بعد از خواندن فیلمنامه فکر می کند خیلی سخت است و نمی تواند آن را بازی کند، برآید.

به نقش های پیشنهادی فکر می کنم که بتوانم آن را بازی کنمزمانی گفت: به نقش خاصی فکر نکردم، به نقش های پیشنهادی فکر می کنم که بتوانم آن را بازی کنم.

وی درباره الگوی خود در سینمای ایران و جهان گفت: الگوی من مجید مجیدی است. اما دوست دارم خود واقعی‌ام در سینما باشم.

بازیگر خورشید(مجید مجیدی ۱۳۹۸) همچنین گفت: سینمای ما، سینمای خوبی است اما به تلاش ما نوجوان‌ها و کسانی که به دنبال ورود به سینما هستند و یا تازه‌وارد هستند خیلی بستگی دارد.

وی افزود: از طرف دیگر هم، خانواده‌ام خیلی پشتم بودند و شاید دلیل حضورم در اینجا خانواده خودم و حمایت آنهاست.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.