جمعه ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۴

معاون سیما:

متاسفانه تاکنون ظرفیت استان سیستان و بلوچستان در میزبانی از زائران اربعین حسینی به شایستگی در ابعاد ملی رسانه بازنمایی نشده

محسن برمهانی در مراسم اختتامیه سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار

سینماپرس: معاون و مدیران سیما با حضور در مرز میرجاوه از محل ورود زائران خارجی اربعین به کشورمان بازدید کردند.

به گزارش سینماپرس، معاون سیما در جریان بازدید از مرز میرجاوه استان سیستان و بلوچستان و محل تردد زائران خارجی اربعین گفت: بنابر آمار مسئولان محلی و خادمان حسینی این نقطه، در سال های گذشته تا ۱۰۰ هزار زائر از کشور پاکستان از مرز میرجاوه وارد کشورمان شده و با عبور از کشورمان راهی عتبات عالیات شدند.

برمهانی افزود: برای پوشش رسانه‌ای این حرکت زائران که با مشقت بسیار و طی مسافت چند هزار کیلومتری به خاک کشورمان می‌رسند و صحنه‌های بی‌بدیلی از عرض ارادتشان به حضرت اباعبدالله الحسین(ع) خلق می‌شود، طراحی رسانه‌ای ویژه‌ای خواهیم داشت.

وی با اشاره به تدارک مرکز تولید و فنی سیما برای برپایی پایگاه‌های پخش در مرزهای میرجاوه و ریمدان خاطرنشان کرد: تلاش داریم با هم‌افزایی صداوسیمای استان سیستان و بلوچستان زمینه انعکاس و بازنمایی هرچه مطلوب‌تر این حرکت تمدن‌ساز زائران خارجی اربعین حسینی را فراهم کنیم.

معاون سیما در ادامه برنامه‌های سفر خود در جلسه ستاد اربعین استان حاضر شد و گفت: متاسفانه تاکنون ظرفیت این استان در میزبانی از زائران اربعین حسینی به شایستگی در ابعاد ملی رسانه بازنمایی نشده بود و در این سفر تلاش داریم با همکاری صداوسیمای استان این مهم جبران شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.