سه‌شنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۵

با حکم «رئیس ستاد اقامه نماز کشور»؛

«استاندار زنجان» رئیس ستاد برگزاری سی‌امین اجلاس سراسری نماز شد

سبک زندگی اسلامی و ایرانی؛ انقلاب اسلامی

سینماپرس: استاندار زنجان با امضای حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی به عنوان رئیس ستاد برگزاری سی‌امین اجلاس سراسری نماز منصوب شد.

به گزارش سینماپرس، ستاد اقامه نماز، حامد صالحی، مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز، از انتصاب محسن افشارچی، استاندار زنجان به عنوان رئیس ستاد برگزاری سی امین اجلاس سراسری نماز با امضای حجت‌الاسلام و المسلمین قرائتی خبر داد.

وی با اشاره به دیدار حجت‌الاسلام خاتمی، نماینده، ولی فقیه و امام‌جمعه به همراه محسن افشارچی استاندار زنجان با حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی، رئیس ستاد اقامه نماز کشور گفت: این دیدار با عنایت به موافقت هیئت‌امنای ستاد اقامه نماز مبنی بر برگزاری سی‌امین اجلاس سراسری نماز با عنوان «نماز و نسل نو با تمرکز بر نقش مدرسه، دانشگاه و مسجد» در استان زنجان، با حضور قائم‌مقام، معاونان و مدیران ستاد اقامه نماز کشور و مدیر ستاد اقامه نماز استان زنجان برگزار شد.

صالحی افزود: در این جلسه انتظارات استاد قرائتی، رئیس ستاد اقامه نماز از استاندار و مسئولان برگزاری سی‌امین اجلاس سراسری نماز مطرح شد.

مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز بیان کرد: حجت‌الاسلام قرائتی در این جلسه با تأکید بر اختصاص خط ویژه برای نماز مدارس و دانشگاه‌ها به‌ویژه دانشگاه فرهنگیان تأکید کرد.

وی با اشاره به ضرورت استفاده از مشارکت نخبگان در برگزاری اجلاس افزود: استاد قرائتی تأکید دارد که اقدامات و هزینه‌کردهای بی‌اثر و کم‌اثر در حوزه‌های گوناگون مرتبط با اجلاس پرهیز شود و به نحوی اجلاس نماز برگزار شود که منجر به حل مشکلات نماز در سطح استان به‌ویژه مدارس و دانشگاه‌ها و مساجد شود.

صالحی در ادامه اظهار کرد: برگزاری دوره آموزشی مهارت‌های دعوت دانش‌آموزان ویژه همه مدیران و معلمان مدارس و دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان استان، برگزاری مسابقه کتابخوانی نماز در سطح استان به صورت گسترده، استفاده از ظرفیت صدا و سیما برای ساخت یک برنامه ویژه برای نماز نسل نو و تجلیل از فعالین نماز (خادم، مؤذن و مکبر، امامان جماعت به‌ویژه مدارس و مساجد فعال در زمینه جذب نسل نو) از موارد مورد تأکید رئیس ستاد اقامه نماز کشور بود.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از انتظارات استاد قرائتی تأکید بر برپایی نمایشگاهی از کتاب‌ها و محصولات نماز با تخفیف ویژه در مکان پرتردد و در اختیار مردم بود که موارد فوق مورد تأیید مسئولان استان زنجان قرار گرفت.

صالحی در پایان بیان کرد: در این جلسه، حکم محسن افشارچی، استاندار زنجان به عنوان رئیس ستاد برگزاری سی‌امین اجلاس سراسری نماز با امضای حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی ابلاغ شد.

وی با اشاره به ضرورت استفاده از مشارکت نخبگان در برگزاری اجلاس افزود: استاد قرائتی تاکید دارد که اقدامات و هزینه کردهای بی اثر و کم اثر در حوزه‌های گوناگون مرتبط با اجلاس پرهیز شود و به نحوی اجلاس نماز برگزار شود که منجر به حل مشکلات نماز در سطح استان بخصوص مدارس و دانشگاه‌ها و مساجد شود.

صالحی در ادامه اظهار کرد: برگزاری دوره آموزشی مهارت‌های دعوت دانش آموزان ویژه همه مدیران و معلمان مدارس و دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان استان، برگزاری مسابقه کتابخوانی نماز در سطح استان بصورت گسترده، استفاده از ظرفیت صدا و سیما جهت ساخت یک برنامه ویژه برای نماز نسل نو و تجلیل از فعالین نماز (خادم، مؤذن و مکبر، امامان جماعت بخصوص مدارس و مساجد فعال در زمینه جذب نسل نو) از موارد مورد تاکید رئیس ستاد اقامه نماز کشور بود.

وی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از انتظارات استاد قرائتی تاکید بر برپایی نمایشگاهی از کتاب‌ها و محصولات نماز با تخفیف ویژه در مکان پر تردد و در اختیار مردم بود که موارد فوق مورد تایید مسئولین استان زنجان قرار گرفت.

صالحی در پایان یادآور شد: در این جلسه، حکم محسن افشارچی استاندار زنجان به عنوان رئیس ستاد برگزاری سی امین اجلاس سراسری نماز با امضای حجت الاسلام و المسلمین قرائتی ابلاغ شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.