سه‌شنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران:

بهترین راه معرفی «شهدا» هنر است/اگر هنرمندان با رعایت چارچوب‌های فنی اثری در حوزه ایثار و شهادت تولید کنند از آن اثر حمایت می‌شود

شهید؛ مادران شهدا

سینماپرس: معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران در همایش فعالان مردمی و جهادی استان فارس گفت: چاره ای نداریم جز اینکه دستمان را به سوی گروهای مردمی و فعالان فرهنگی دراز کنیم.

به گزارش سینماپرس، سیدمحمد صادق هاشمی افزود: گروه‌های مردمی و حلقه‌های میانی را باید برای توسعه فرهنگ ایثار و شهادت فعال کرد و این سبب می‌شود ما در سفر به استان‌های مختلف برای ارتقای حوزه فرهنگی ایثار و شهادت با این افراد جلسات گفت و گو و بحث و تبادل نظر برگزار کنیم.
وی از فعالان حوزه فرهنگی خواست پیشنهادات، دغدغ‌ ها و نیازهای خود را برای توسعه فرهنگ ایثار و شهادت مطرح کنند.
هاشمی در پاسخ به برخی مطالبات جانبازان و فعالان فرهنگی و خادمان خانواده شهدا گفت: به ایثارگران کارت خدمات داده می‌شود تا هر ایثارگر بتواند سالانه تا سقف معین از آن استفاده کند.
وی با بیان اینکه قرارداد ۵ فیلم سینمایی امسال در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت بسته شده است، افزود: بهترین راه معرفی شهدا هنر است. مانند ساخت مستند، شعر، کتاب، سرود و فیلم.
وی همچنین گفت: اگر هنرمندان با رعایت چارچوب‌های فنی، اثری در حوزه ایثار و شهادت تولید کنند از آن اثر حمایت می‌شود.
معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور افزود: باید کارهای فرهنگ ایثار و شهادت برون سپاری شود و به برنامه‌های خوب در حوزه ایثار و شهادت بودجه داده می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.