سه‌شنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۳

با نمایشی به کارگردانی «هادی مرزبان»؛

«محمود بصیری» پس از سال‌ها به صحنه تئاتر بازمی‌گردد

محمود بصیری در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات

سینماپرس: محمود بصیری به زودی با بازی در نمایش «بنگاه تئاترال» به کارگردانی هادی مرزبان به صحنه بازمی‌گردد.

به گزارش سینماپرس، محمود بصیری هم دیگر بازیگر قدیمی است که به زودی با بازی در نمایش «بنگاه تئاترال» به کارگردانی هادی مرزبان بعد از سال‌ها دوری، به صحنه بازمی‌گردد.

این نمایش که متن آن از آثار مشهور علی نصیریان است، نیمه اول مهر ماه روی صحنه خواهد رفت.

مجید مظفری، رسول نجفیان، فرزانه کابلی، داود فتحعلی‌بیگی، علی فتحعلی، سامان تیرانداز، آیه قبادیان، هادی عطایی، کروش رخشنده، حاتم میرزایی، نگار مقدسی، علی یارلو، مهراد ابریشم‌کار، زهره رستگار مقدم، آرزو صراف رضایی، لیدا معتمد، مریم حسینی، محمد حسین بلوکات و جمعی دیگر از بازیگران، در این اثر نمایشی به ایفای نقش می‌پردازند.

همچنین شهرزاد پورفرد به عنوان دستیار کارگردان و برنامه‌ریز و آزیتا خرمی و مهری آسایش به عنوان دیگر دستیاران کارگردان با اجرای این اثر نمایشی همکاری دارند. سرپرستی گروه موسیقی بر عهده علی المعی است و فرانک ورکیانی طراح چهره‌پردازی این نمایش است.

«بنگاه تئاترال» حال و هوایی تخت‌حوضی دارد که حدود ۴۵ سال پیش با کارگردانی علی نصیریان برای اولین بار اجرا شده است.

این نمایش، یک نمایش فولکلور قدیمی و ایرانی است. در این اثر که از قصه‌های کهن است، پهلوان جوان به وسیله شخصیتی به نام وروره جادو طلسم شده و در خواب فرو می‌رود و دخترک عاشق داستان تصمیم می‌گیرد طلسم را نابود کرده و جوان را از خواب بیدار کند و ...

هادی مرزبان پیش‌تر حدود ۱۰۰ اجرا از این نمایشنامه را در دو سالن تئاتر روی صحنه برده است و حالا برای سومین بار آن را اجرا می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.