جمعه ۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۱

در پی دروغ‌گویی «روزنامه اصلاح‌طلب اعتماد»؛

«بابک حمیدیان» حضورش در فضای مجازی را تکذیب کرد

بابک حمیدیان در پشت صحنه سریال «پرده نشین»

سینماپرس: رسانه‌های اصلاح‌طلب با استناد به یک پیج فیک، مدعی شدند بابک حمیدیان سیمرغش را در اعتراض به استفاده از تصاویرش در تابلوهای شهری پس می‌دهد.

به گزارش سینماپرس، از روز گذشته مطلبی به نقل از روزنامه اصلاح‌طلب اعتماد با عنوان «اعتراض شدید بازیگر سینما به بیلبوردهای دفاع مقدسی پایتخت/ بابک حمیدیان سیمرغ را پس می‌دهم» در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.

اعتماد مدعی شد که بابک حمیدیان در صفحه توییترش از نصب تصاویر نقش‌های او در فیلم «غریب» و «چ» در بیلبوردهای پایتخت معترض شده و به همین علت می‌خواهد سیمرغ جشنواره فجر را پس بدهد.

«بابک حمیدیان» حضورش در فضای مجازی را تکذیب کرد

این درحالی است که استناد «اعتماد» به یک اکانت فیک بوده است، چرا که بابک حمیدیان بارها اعلام کرده صفحه‌ای در فضای مجازی ندارد.

«بابک حمیدیان» حضورش در فضای مجازی را تکذیب کرد

از سوی دیگر، نصب بیلبوردهایی با استفاده از تصاویر سکانس‌های ماندگار فیلم‌های سینمایی به مناسبت هفته دفاع مقدس، این روزها با استقبال فعالان فرهنگی و کاربران فضای مجازی نیز روبرو شده است.

در ادامه انتشار مطلب بی‌سند رسانه‌های اصلاح‌طلب، روز گذشته نیز فیلمی قدیمی تحت عنوان «سیل ورود مهاجران غیرقانونی به ایران» توسط رسانه‌های این جریان به دروغ منتشر شده بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.