شنبه ۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۳

در پنجاه و پنجمین قسمت برنامه «خیلی دور خیلی نزدیک»؛

«تنسی تاکسیدو» به تلویزیون می‌آیند

انیمیشن «تنسی تاکسیدو»

سینماپرس: پنجاه و پنجمین قسمت برنامه «خیلی دور خیلی نزدیک» با پخش گزیده‌ای از انیمیشن خاطره‌انگیز تنسی تاکسیدو روانه آنتن می‌شود.

به گزارش سینماپرس، پنجاه و پنجمین قسمت این برنامه در بخش «انیمیشن» گزیده‌ای از انیمیشن «تنسی تاکسیدو و چاملی» محصول ۱۹۶۶ آمریکا، در بخش «برنامه» گزیده‌ای از برنامه «حدس بزن» محصول ۱۳۷۳ و در بخش «مستند» گزیده‌ای از مستند به همین زیبایی را روانه آنتن می‌کند.

این انیمیشن، داستان یک پنگوئن به نام «تنسی تاکسیدو» و یک گراز دریایی به نام «چاملی» را بازگو می‌کند که آن‌ها ساکن باغ وحش مگاپولیس هستند و وقتی با مشکلی روبه‌رو می‌شوند به سراغ دوستشان آقای ووپی می‌رفتند که پاسخ همه سؤالات را می‌دانست. در عین حال مدیر باغ وحش مگاپولیس، شخصی عصبی و تند مزاج به نام استنلی لوینگستون بود که دستیاری به نام فلانکی داشت. او همیشه آن‌ها را تعقیب می‌کرد. هر وقت که پروفسور ووپی راه حل مشکلات را برای تنسی و چاملی شرح می‌داد، تنسی با گفتن «آقای ووپی تو بهترینی!» از او تشکر می‌کرد. سپس آن دو با اطلاعات جدیدی که از آقای ووپی کسب می‌کردند و با تکیه‌کلام معروف «تنسی تاکسیدو هرگز شکست نمی‌خورد»، دنبال حل مشکل‌شان می‌رفتند.

دوبلورهایی که تماشای این مجموعه انیمیشن را خاطره‌انگیز کرده بودند عبارتند از: مهدی آژیر در نقش تنسی تاکسیدو، ظفر گرایی در نقش چاملی، شهروز ملک‌آرایی در نقش آقای ووپی و کنعان کیانی در نقش استنلی.

در بخش «سینمایی» گزیده‌ای از فیلم سینمایی «ای ایران» محصول ۱۳۶۸ پخش می‌شود و در بخش «قاب ناب»، بخشی از اجرای مریم حمیدی افشار در شهریور ۱۳۷۳ به تصویر کشیده می‌شود.

پخش نماهنگ «مثل گل» با صدای محمد اصفهانی به مناسبت روز جهانی سالمندان و موسیقی «بانگ جرس» با صدای سیدحسام‌الدین سراج (ویژه سالروز همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی) از دیگر بخش‌های این برنامه خواهد بود.

علاقه‌مندان و دوستداران برنامه‌های خاطره‌انگیز می‌توانند به منظور مشارکت در پویش این برنامه، اسامی فیلم‌های سینمایی، سریالها، مستندها و... را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۲۳۲ ارسال نمایند تا در بخش‌های مختلف این برنامه، از میان پیامک‌های ارسالی، بیشترین درخواست انتخاب شده به نمایش درآید.

برنامه «خیلی دور خیلی نزدیک» کاری از تأمین برنامه شبکه دو به تهیه‌کنندگی حمیدرضا فتح‌آبادی است که پنجاه و پنجمین قسمت آن، یکشنبه ۹ مهر حوالی ساعت ۰۰:۳۰ بامداد پخش می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.