شنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷

نگاهی به وضعیت گیشه سینماها طی هفته اخیر؛

از نزول جایگاه «فسیل» پس از ۷ ماه از آغاز اکران تا مخاطبان زیر هزار نفر برای ۱۰ فیلم سینمایی!

سالن سینما

سینماپرس: مهمترین اتفاق گیشه سینماها طی ۷ ماه اخیر نزول جایگاه «فسیل» پس از گذشت ۷ ماه از آغاز اکرانش بود به نحوی که به ترتیب «هتل» و «بچه زرنگ» در رتبه اول و دوم جدول قرار گرفتند و فیلم پرمخاطب کریم امینی رتبه سوم جدول فروش هفتگی را به دست آورد.

به گزارش سینماپرس «ستون ۱۴» به کارگردانی امیرحسین همتی طی هفته اخیر تنها ۱۵ قطعه بلیت فروخت تا کم مخاطب ترین فیلم در حال اکران باشد! «ارثیه فامیلی» حامد رضی با فروش ۴۵ قطعه بلیت در جایگاه دومین فیلم‌ کم مخاطب قرار گرفت و «شهرک» علی حضرتی با فروش ۵۶ قطعه بلیت رتبه سومین فیلم کم فروش هفته را از آن خود کرد.

بر اساس این گزاش «نگهبان شب» رضا میرکریمی نیز تنها ۶۸ قطعه بلیت فروخت و «دست انداز» کمال تبریزی نیست نتوانست بیش از ۱۱۶ نفر را راضی به حضور در سالن سینما کند! به استناد آمار ارائه شده در سایت سمفا تا ساعت ۱۰ جمعه چهاردهم مهرماه «کت چرمی» حسین میرزامحمدی تنها ۳۵۷ قطعه بلیت فروخت، «عروسی مردم» مجید توکلی ۴۶۲ مخاطب داشت و «آهنگ دو نفره» آرزو ارزانش نیز نتوانست بیش از ۴۸۲ مخاطب را جذب کند.

فیلم «بعد از رفتن» به کارگردانی رضا نجاتی تنها ۶۸۸ بیننده‌ داشت و «مصلحت» حسین دارابی به ۸۸۵ مخاطب اکتفا کرد. «آخرین تولد» نوید محمودی نیز ۱۳۱۸ مخاطب در سراسر کشور داشت و «شماره ۱۰» حمید زرگرنژاد نیز نتوانست بیش از ۲۸۴۴ نفر را مجاب به حضور در سالن های سینما کند.

در همین راستا «ستاره بازی» هاتف علیمردانی ۳۳۴۵ مخاطب و «زنبور کارگر» افشین صادقی ۳۵۰۶ تماشاگر داشت و در رتبه بعدی جدول فروش «بی مادر» به کارگردانی سیدمرتضی فاطمی با ۵۴۱۹ مخاطب و سپس «گیج گاه» عادل تبریزی با ۶۱۵۰ تماشاگر قرار داشت.

اما «هتل» به کارگردانی مسعود اطیابی با حدود ۲۵۵ هزار نفر مخاطب رتبه اول جدول فروش هفتگی را از آن خود کرد و انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ» با حدود ۱۰۳ هزار مخاطب رتبه دومین فیلم پرمخاطب هفته را از آن خود کرد و «فسیل» پس از ۷ ماه از آغاز اکرانش با دو پله سقوط و با ۷۰ هزار مخاطب رده سوم جدول فروش را از آن خود نمود. «شهر هرت» با ۴۶ هزار مخاطب رتبه چهارم جدول فروش هفتگی را به دست آورد و «نارگیل۲» نیز با حدود ۲۳ هزار مخاطب رتبه پنجم جدول فروش هفتگی را از آن خود کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.