یکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۹

با رفتن «محمد الهیاری فومنی» به رودکی؛

«بشیر بی‌آزار» مدیرکل دفتر موسیقی وزارت ارشاد می‌شود؟

بشیر بی‌آزار

سینماپرس: با توجه به تغییر و تحولاتی که طی چند روز اخیر در بنیاد رودکی شکل گرفته است، ‌به نظر می‌رسد دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز تحت تاثیر این تحولات قرار خواهد گرفت.

به گزارش سینماپرس، مهدی سالم از مدیرعاملی بنیاد رودکی کنار رفت و سرپرست روابط عمومی پتروشیمی خلیج‌فارس شد و البته این در حالی است که بنیاد رودکی در این باره اطلاع‌رسانی رسمی نکرده و صرفا وبسایت این هلدینگ حضور سالم در سمت جدید را تایید کرده است.

حالا با رفتن مهدی سالم از بنیاد رودکی، منابع آگاه می‌گویند که محمد الهیاری فومنی (مدیر کل دفتر موسیقی) قرار است به بنیاد رودکی برود و این مجموعه را به جای مهدی سالم مدیریت کند.

از طرفی الهیاری که یکی از مدیران خوشنام عرصه موسیقی است و با مدیریت ۴ ساله‌اش در دفتر موسیقی یکی از طولانی‌ترین مدیریت‌ها را در این مسند داشت، به احتمال زیاد صندلی‌اش را به بشیر بی‌آزار واگذار می‌کند.

محمد الهیاری اردیبهشت‌ماه سال ۹۸ به سمت مدیرکلی دفتر موسیقی وزارت ارشاد منصوب شد و تا حدی رضایت اهالی موسیقی را جلب کرد. حالا خبر رسیده که او قرار است از این به بعد مدیریت بنیاد رودکی که یکی از مهمترین نهادهای فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است را بر عهده گیرد.

اما در عین حال گفته می‌شود، در صورت کوچ الهیاری به بنیاد رودکی گزینه احتمالی مدیریت دفتر موسیقی بشیر بی‌آزار خواهد بود.

بشیر بی‌آزار، دبیر سابق انجمن اسلامی دانشجویان مقیم لندن و مدیر تولیدات دفتر موسیقی و سرود صداو سیما است. او مدرک کارشناسی را از دانشکده علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی و کارشناسی ارشد را در رشته روابط بین‌الملل از دانشگاه حیدرآباد هند گرفت و از آنجا به لندن رفت. آنجا در دانشگاه کینگستون، رشته فیلمسازی شروع به تحصیل کرده و بعد از انتخابات سال۸۸ وارد انجمن اسلامی می شود. او نویسنده مستند «۳۳ سال سکوت» است که به کارگردانی حسین شمقدری تولید شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.