چهارشنبه ۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۲

وزیر ارشاد:

نسخه سینمایی «مست عشق» در سازمان سینمایی در حال اخذ مجوز است

فیلم سینمایی «مست عشق»

سینماپرس: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تاکید بر ایجاد زیرساخت‌های فرهنگی در دو شهر خوی و قونیه، خبر از اخذ مجوز برای اکران فیلم سینمایی «مست عشق» داد.

به گزارش سینماپرس، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با سفیر ترکیه در ایران گفت: به دنبال ایجاد منطقه فرهنگی در خوی هستیم تا ارتباطات فرهنگی را در دو منطقه خوی و قونیه را با همان نگاه شمس و مولانا استحکام ببخشیم و آن را توسعه دهیم.

وی ادامه داد: اخیرا فیلم سینمایی «مست عشق» با همکاری دو کشور ایران و ترکیه تولید شده است. دو تن از شخصیت‌های اصلی این اثر که نقش شمس و مولانا را ایفا می‌کنند، دو بازیگر شاخص ایرانی پارسا پیروزفر و شهاب حسینی هستند.

اسماعیلی تاکید کرد: نسخه سینمایی فیلم «مست عشق» در سازمان سینمایی در حال اخذ مجوز است. کارگردان این مجموعه نیز حسن فتحی است. برای اکران عمومی آن مراسمی برپا خواهد شد و از شما نیز در همین‌جا دعوت می‌کنم که در این مراسم حضور یابید.

وی همچنین گفت: چند تن از همکارانم از مولوی‌شناسان خوب هستند، از جمله آقای شالویی که رئیس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی هستند و ۲۲هزار بیت از اشاعار مولوی را حفظ هستند. پیشنهاد می‌کنم از انجمن آثار و مفاخر فرهنگی نیز بازدید کنید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.