سه‌شنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۴

وزیر ارشاد:

بیمه خبرنگاران از ۴ هزار نفر به ۱۲ هزار و پانصد نفر افزایش یافته است

حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سینما آزادی

سینماپرس: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از جشنواره همام از خریداری بخشی از آثار این جشنواره از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد.

به گزارش سینماپرس، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه جشنواره همام گفت: نمایشگاه بسیار خوبی بود، باید از هنرمندان عزیزمان تشکر کنیم؛ هم از جهت هنر و هم نشاط باعث افتخار هستند در این آثار، حس قوی زندگی می‌درخشد.

وی ادامه داد: برای تمام هنرمندان آرزوی سلامتی دارم. نکات دقیقی در درد و دل هنرمندان وجود داشت که امیدوارم بتوانیم با تلاش آن‌ها را حل کنیم.

کمک به اشتغالزایی هنرمندان

اسماعیلی پیرامون حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از هنرمندان جشنواره خاطر نشان کرد: بخش مهمی از هنرمندان برگزیده جشنواره، عضو صندوق هنر می‌شوند و در تلاش هستیم برای آن‌ها خدمات بیمه‌ای و پشتیبانی را فراهم کنیم. همچنین بخشی از آثار آن‌ها را خریداری کرده و در بخش‌های مختلف آن‌ها را معرفی کنیم. آن‌ها در بخش اشتغالزایی نیاز به کمک دارند که بنده سعی در انجام آن دارم.

بیمه خبرنگاران افزایش یافت

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره وضعیت مسکن خبرنگاران اظهار کرد: در بخش مسکن اهالی هنر و خبرنگارانی که عضو صندوق بودند در مرحله اول ثبت نام انجام شده و در شهر پرند کلنگ آن خورده است. همچنین بیمه خبرنگاران از ۴ هزار نفر به ۱۲ هزار و پانصد نفر افزایش یافته است.

گفتنی است که جشنواره ملی هنری همام سعی دارد با فراهم ساختن بستری رقابتی در عرصه هنر با شناسایی نخبگان معلول و توانیاب زمینه حضور هرچه بیشتر این عزیزان را در جامعه بیش از پیش تقویت نماید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.