یکشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۱

به کارگردانی «مستانه مهاجر»؛

«جوجه تیغی» به گیشه سینما می‌آید

فیلم سینمایی «جوجه تیغی»

سینماپرس: فیلم سینمایی «جوجه تیغی» اولین ساخته مستانه مهاجر از چهارشنبه در سینماهای سراسر کشور اکران خواهد شد.

به گزارش سینماپرس، فیلم سینمایی جوجه‌تیغی به کارگردانی مستانه مهاجر، طبق اعلام شورای صنفی نمایش اکران، از چهارشنبه ۲۴ آبان در سینماهای سراسر کشور آغاز می‌شود.

جوجه‌تیغی اولین فیلم مستانه مهاجر در مقام کارگردان است که به نویسندگی مصطفی زندی و سجاد پهلوان زاده و تهیه کنندگی خود مهاجر در سال ۱۳۹۹ ساخته شد.

داستان این فیلم ماجرایی طنز از زندگی ناخواسته یک جوان متعصب را روایت می‌کند که پیشنهادی عجیب، گذشته و آینده او را تحت تأثیر قرار می‌دهد. به علاوه این فیلم درباره زنی است که می‌خواهد اولین رئیس‌جمهور زن ایران شود.

مهاجر درباره این فیلم به ایرنا گفت: ژانر این فیلم خاص است. قصه فیلم مدعی نیست اما خاص است و باید آن را در سینما ببینید.

حامد کمیلی، پانته‌آ پناهی‌ها، هادی کاظمی، آناهیتا درگاهی، نازنین بیاتی، پژمان بازغی، هومن برق‌نورد، مهتاب ثروتی، نگار فروزنده، محراب قاسم‌خانی، امید روحانی، آرزو نبوت، نوشین تبریزی، هادی عطایی، سارا والیانی، آیدا ماهیانی و صحرا اسدالهی بازیگران جوجه‌تیغی هستند.

آهنسگازی این اثر را آریا عظیمی نژاد بر عهده دارد که آهنگسازی آثار سینمایی چون طلا و مس، میم مثل مادر، نفوذی و ... را در کارنامه دارد.

مهاجر طی سال‌های فعالیتش تدوین ده‌ها فیلم‌سینمایی از نام‌های سرشناس سینمای ایران را برعهده داشته. او همچنین به عنوان تهیه‌کننده، آثاری چون اسرافیل و جاده خاکی را تولید کرده است.

این فیلم از چهارشنبه ۲۴ آبان ماه توسط فیلمیران در سینماهای سراسر کشور اکران می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.