دوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۲

مدیر شبکه تهران:

ارتقاء فرهنگ ترافیک پایتخت نشینان ضروری و اجتناب ناپذیر است

محمدباقر اعلمی

سینماپرس: مدیر شبکه تهران گفت: انیمیشن‌های متنوع و تهیه گزارش‌های فرهنگی یکی از اهداف پلیس راهور در خصوص کاهش تصادفات و تخلفات است.

به گزارش سینماپرس، صبح امروز محمد باقر اعلمی مدیر شبکه تهران سیما به استودیو پلیس پایتخت رفت و از پشت صحنه برنامه شهر امن شبکه تهران سیما بازدید کرد.

اعلمی در این بازدید ضمن گفتگو با تیم برنامه ساز شهر امن به چگونگی پرداختن به اوضاع حمل و نقل تهران در این برنامه اشاره کرد و افزود: ارتقاء فرهنگ ترافیک پایتخت نشینان ضروری و اجتناب ناپذیر است؛ لذا برای انتقال پیام و محتوا، انتخاب موضوع و سوژه‌های مورد نظر، انتخاب کارشناس، روند تولید و نگارش برنامه، با دقت نظر بیشتری انجام شود.

مدیر شبکه تهران برنامه شهر امن را برنامه‌ای موضوع محور برشمرد و افزود: تولید گزارش‌های ویژه متناسب با موضوع روز برنامه و استفاده از تصاویر زنده شهری نیز می‌تواند به افزایش سطح آگاهی مخاطبان کمک شایانی نماید.

وی همچنین به پخش تصاویر تصادفات از مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ تاکید کرد و گفت: درکنداکتور روزانه برنامه، به جانمایی انیمیشن با موضوع ترافیک، حمل و نقل و همچنین گزارش‌های قرارگاه سرعت توجه ویژه‌ای شود.

وی افزود: تولید انیمیشن‌های متنوع و تهیه گزارش‌های فرهنگی و آموزشی یکی از اهداف پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص کاهش تصادفات و تخلفات است؛ لذا رسانه می‌تواند از این ظرفیت مطلوب به نفع مردم و شهروندان بهره ببرد و با پخش آیتم‌های نمایشی و گزارشی آموزش محور، نقش بسزایی درکاهش انواع حوادث ایفا نماید.

در این بازدید سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور "رییس پلیس راهور تهران بزرگ"، سرهنگ احسان مومنی"معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران"، مهدی کریمی زارچی "مدیر گروه شهرستان‌های شبکه تهران"، مجتبی احمدی "تهیه کننده برنامه شهر امن" و تعدادی از همکاران و عوامل برنامه شهر امن، مدیر شبکه تهران سیما را همراهی کردند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.