سه‌شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۲

با حکم هیات امنای جهاد دانشگاهی؛

«محمدمهدی خیرجو» رسما مدیرعامل خبرگزاری دانشجویان ایران «ایسنا» شد

محمدمهدی خیرجو

سینماپرس: با حکم هیات امنای جهاد دانشگاهی، محمدمهدی خیرجو رسما به عنوان مدیرعامل خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منصوب شد.

به گزارش سینماپرس، یکصد و شصت و ششمین جلسه هیات امناء جهاددانشگاهی روز دوشنبه ۲۹ آبان با حضور اعضا در دفتری مرکز این نهاد برگزار و طی آن ابلاغ حکم مدیرعاملی محمدمهدی خیرجو در خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به تصویب رسید.

خیرجو ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ با حکم رییس جهاددانشگاهی به عنوان سرپرست خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) و عضو هیات مدیره این خبرگزاری منصوب شده بود.


مدیرعامل ایسنا سابقه فعالیت به عنوان رییس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی، رییس هیات مدیره موسسه فرهنگی قدس (روزنامه قدس)، مدیر موسسه رسانه‌های نوین آستان قدس رضوی، مدیرکل فضای مجازی خبرگزاری فارس و عضو شورای سردبیری هفته‌نامه عدالت و سیاست را در کارنامه دارد.

از جمله ماموریت‌های ابلاغی در حکم انتصاب محمدمهدی خیرجو می‌توان به ۱- برنامه‌ریزی و تلاش برای ارتقاء کیفیت و کمیت تولید خبر و محتوا با توجه به سه اصل خوب، مفید و امید بخش بودن ۲- بهینه‌سازی و ارتقاء ساختار و مدیریت برای نظارت بر سلامت و صحت اخبار و محتوا در حین توجه به سرعت انتشار و استقلال رسانه ۳- توجه ویژه و برنامه‌ریزی برای ایجاد و توسعه نوآوری رسانه‌ای و استفاده از فناوری‌های جدید نرم و فرهنگی برای رویش و زایش مجموعه‌های جدید در خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ۴- همراهی و هم‌افزایی رسانه‌ای برای رشد و بالندگی رکن مولود انقلاب «جهاد دانشگاهی» و جریان‌سازی دستاوردهای علمی ـ فرهنگی، فناوری و نوآوری و ۵- تشکیل هدفمند و منظم جلسات هیات مدیره و تدوین سند برنامه راهبردی و ارزیابی شاخص‌های رشد و توسعه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.