چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۰

بازدید «پیمان جبلی» از پشت صحنه «حسینیه معلی»؛

«رئیس صدا و سیما» اخلاص و ظرفیت رسانه‌ای که خلاقانه پیش رفت را راز و رمز موفقیت «حسینیه معلی» دانست

جبلی ؛ «حسینیه معلی»

سینماپرس: این روزها قسمت‌های جدید «حسینیه معلی» که قرار است به آنتن ایام شعبانیه شبکه سه سیما برسد آغاز شده و پیمان جبلی رئیس صدا و سیما از پشت صحنه این برنامه بازدید کرد.

به گزارش سینماپرس، «حسینیه معلی» برنامه‌ای است که مصادف با اولین شب از شب‌های عزاداری ماه محرم با حضور مداحان، پیشکسوتان و پیرغلامان هیئت‌های مذهبی کشور روی آنتن شبکه سه سیما رفت. نکته جالب توجه با پخش 7 روزه این برنامه در تلوبیون آماری بیش از یک میلیون و 200 هزار بازدید ثبت شد.

آماری که در فصل‌های بعدی هم همچنان خیره‌کننده پیش رفت و مخاطبان از این فضای برنامه‌سازی استقبال کردند. آن‌قدر این استقبال مخاطب مورد توجه برنامه‌سازان و دست‌اندرکاران تلویزیون قرار گرفت که در ماه مبارک رمضان امسال «محفل» قرآنی هم به سبد محصولات برنامه‌های مذهبی تلویزیون اضافه شد.

«حسینیه معلی» برای اولین بار با سعید حدادیان، سید مجید بنی‌فاطمه، محمد صمیمی و مهدی رسولی از مداحان و شاعران اهل‌بیت(ع) روی آنتن رفت؛ اما «حسینیه معلی» رفته رفته با تغییر ترکیب میزبانان و اضافه شدن حاج احمد واعظی و عبدالرضا هلالی و همچنین حجت‌الاسلام مصطفی کرمی حال‌وهوایی دیگر پیدا کرد.

حامد سلطانی اولین مجری این برنامه بود و در فصل‌های بعدی جای خودش را به احمد اکبرنژاد داد و نهایتاً در فصل گذشته نجم‌الدین شریعتی این مسئولیت را برعهده گرفت. ترکیب میزبانان برنامه هم تغییر کرد و جالب توجه بود. مهدی رسولی که از اولین روزهای «حسینیه معلی» کنار این برنامه بود کماکان به حضور خود ادامه داد؛ سیدمجید بنی‌فاطمه دوباره برگشت و عبدالرضا هلالی از فصل گذشته باقی ماند اما این بار میثم مطیعی به «حسینیه معلی» آمد و حضور او در این ترکیب اتفاقاتی جالب را رقم زد.

حالا گروه «حسینیه معلی» به تازگی ضبط قسمت‌های ویژه ایام شعبانیه را آغاز کرده است. سعید ستودگان تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی «حسینیه معلی» به خبرنگار تسنیم گفت: از سوم شعبان تا شب نیمه شعبان روی آنتن شبکه سه سیما خواهیم بود.

اجرای برنامه را همچون فصلِ محرم ما نجم‌الدین شریعتی برعهده دارد اما در میزِ کارشناسان و مداحان ما تغییراتی ایجاد شده است. سیدرضا نریمانی و نذار قطری به «حسینیه معلی» آمدند و سیدمجید بنی‌فاطمه و میثم مطیعی از فصلِ گذشته حضور دارند.

پیمان جبلی رئیس صداوسیما با بازدید از پشت صحنه این برنامه تلویزیونی، اخلاص و ظرفیت رسانه‌ای که خلاقانه پیش رفت را راز و رمز موفقیت «حسینیه معلی» می‌داند که به هم‌افزایی و تعامل با مخاطبان کمک می‌کند.

«حسینیه معلی» به تعبیر تهیه‌کننده این برنامه تلویزیونی قرار است به مانند فصل‌های گذشته با محوریت بازنمایی آیین‌های جشن و سرود اهل‌بیت در سراسر دنیا فعالیت می‌کند هم آیین‌های مختلف کشور در جشن‌ها و سرودها و همچنین آیین‌هایی از سراسر دنیا در این فصل به عنوان میهمان و شرکت‌کننده حضور پیدا خواهند کرد. او همچنین در جریان این بازدید به خبرنگار تسنیم این خبر را داد که ان‌شاءالله پس از این ایام با یک قدرت و قوت بیشتری خودمان را با تغییرات و اتفاقات جدید آماده و مهیای یک فصل ویژه ایام محرم خواهیم کرد.

در این بازدید علاوه بر حضور پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما، محسن برمهانی معاون سیما و علی فروغی مدیر شبکه سه در پشت صحنه برنامه تلویزیونی «حسینیه معلی» حضور داشتند و از روند تولید این برنامه بازدید و از عوامل آن در تولید این برنامه موفق معارفی قدردانی کرد.

برنامه «حسینیه معلی» به تهیه کنندگی سعید ستودگان کاری از گروه فرهنگ و معارف شبکه سه سیما است که در اعیاد شعبانیه با حضور سیدمجید بنی‌فاطمه، میثم مطیعی، سیدرضا نریمانی و نزار القطری به عنوان کارشناسان روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.