سه‌شنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۸

اشتباه مدیریتی فاحش در «رسانه ملی»؛

«هفت» با اجرای «کارکردان صبح اعدام» در ایام «جشنواره فیلم فجر» به تلویزیون می‌آید!

بهروز افخمی

سینماپرس: برنامه‌های تخصصی «هفت»، «نقد سینما»، «پنجره باز» و «سینما ملت» در ایام برگزاری جشنواره فیلم فجر رویدادهای مرتبط با این جشنواره را پوشش می‌دهند.

به گزارش سینماپرس، چهار برنامه تخصصی «هفت»، «نقد سینما»، «پنجره باز» و «سینما ملت» در ایام برگزاری جشنواره فیلم فجر از شبکه های نمایش، چهار، سلامت و پنج پخش می شوند.

شبکه نمایش و «هفت»
برنامه «هفت» با اجرای بهروز افخمی هر شب ساعت ۲۳:۱۵ به صورت زنده از شبکه نمایش پخش خواهد شد.

شبکه چهار و «نقد سینما»
برنامه «نقد سینما» ویژه جشنواره فیلم فجر در ۱۱ قسمت از ۱۲ بهمن ساعت ۲۲:۰۰ روی آنتن می رود.

شبکه سلامت و «پنجره باز»
برنامه «پنجره باز» با اجرای اسماعیل باستانی به بررسی فیلم های با موضوع سلامت و معلولان در جشنواره فیلم فجر می پردازد. این برنامه هر روز ساعت ۱۸:۰۰ پخش می شود.

«سینما ملت» در شبکه تهران
برنامه ترکیبی «سینما ملت» که همزمان با برگزاری چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر پخش آن از شبکه تهران آغاز می‌شود، نگاهی آسیب‌شناسانه به ارتباط مردم با سینما از وجوه اقتصادی، جامعه‌شناسی، سیاسی، فرهنگی و ... دارد.

«سینما ملت» از حضور یک مجری ـ کارشناس، یک کارشناس ثابت سینمایی و یک مهمان مدعو بهره می‌برد که مهمان مدعو در هر برنامه از میان فیلمسازان، مسئولان سینمایی، اساتید رشته‌های مرتبط و ... انتخاب می‌شود. «سینما ملت» از ۱۲ بهمن هر شب ساعت ۲۰ روی آنتن می رود.

همچنین شبکه یک با برنامه های «صبح بخیر ایران» و «ایران امروز» در ساعات ۶ و ۱۸، شبکه دو هر روز در برنامه «صبحانه ایرانی» ساعت ۷ و روزهای پنج شنبه و جمعه با «بسته پیشنهادی» حوالی ساعت ۲۲:۱۵ و شبکه سه در برنامه «سلام صبح بخیر» ساعت ۹ رویدادهای جشنواره فجر را پوشش می دهند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.