چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۳

محصول کانادا؛

پای «زندگی ماریا» به شبکه دو باز شد

آرم شبکه دو سیما*

سینماپرس: فیلم سینمایی «زندگی ماریا» با گویندگی ۱۹ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل دوبله شد.

به گزارش سینماپرس، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، این سینمایی در گونه درام محصول کانادا در سال ۲۰۲۱ قرار است از شبکه دو سیما پخش شود.

مدیر دوبله این سینمایی مرضیه صفی خانی و صدابرداری آن به عهده بهزاد توکلی بوده است. رضا آفتابی، بابک اشکبوس، دانیال الیاسی، علیرضا باشکندی، محمد بهاریان، علی بیگ محمدی، حسین بیگی، علی اصغر نیک رضایی، داود شعبانی نصر، پریا شفیعیان، سعید شیخ زاده، محمد صادقیان، میلاد فتوحی، مینا قیاس پور، کسری کیانی، ملیکا ملک نیا، علی منصوری راد، علی همت مومیوند و مرضیه صفی خانی صداپیشه‌های این اثر بوده‌اند.

این فیلم درباره ماریا چاپدلین دختر جوان ۱۶ ساله‌ای است که با خانواده‌اش در کبک کانادا زندگی می‌کند. او که زندگی با خانواده را بسیار امن و دوست داشتنی می‌داند همزمان با مرگ مادرش بر سر دوراهی برای انتخاب یکی از دو خواستگارش قرار می‌گیرد و باید برای آینده خود به عنوان یک زن و ادامه زندگی در روستا یا مهاجرت به شهر تصمیم بگیرد. «زندگی ماریا» فیلمی شاعرانه و زیبا در مورد مردم روستانشین است که فرازونشیب‌های زندگی آنها را به تصویر می‌کشد و از این رهگذر می‌کوشد که قابی از زندگی آنان با تمام تلخی‌ها و شیرینی‌هایش بسازد هرچند که در نهایت فیلم در ستایش زندگی است.

محل اتفاق افتادن فیلم که روستایی در نزدیکی جنگل است این فرصت را به کارگردان و فیلمبردار داده که قاب ها و تصاویر زیبایی بسازند. فیلم برنده ۴ و نامزد ۹ جایزه از جشنواره‌های مختلف شده است. شبکه‌ دو سیما، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته است و پس از طی مراحل تایید و روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله این عنوان برای مخاطبان این شبکه پخش خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.