دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰

در بیست و هشتمین دوره؛

معرفی داوران بخش خیابانی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان

بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان

سینماپرس: سید فاتح بادپروا، سروش جمشیدی و مهدی حاجیان نمایش‌های بخش خیابانی بیست و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان اردکان را داوری می‌کنند.

به گزارش سینماپرس به نقل از روابط‌عمومی بیست و هشتمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان، امیر مشهدی عباس دبیر بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان طی احکامی جداگانه فاتح بادپروا، سروش جمشیدی و مهدی حاجیان را به عنوان اعضای هیات‌داوران بخش خیابانی این رویداد هنری منصوب کرد.

سید فاتح بادپروا، بازیگر، کارگردان، نمایشنامه‌نویس و مدیر هنری است. وی طراح و بنیان‌گذار جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان، دبیر و مسؤول اجرایی ۱۲ دوره از این جشنواره بوده و داوری در بخش خیابانی جشنواره‌های مختلفی همچون فجر، تئاتر کودک و نوجوان، شهروند لاهیجان را در کارنامه دارد.

سروش جمشیدی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است. وی که اصالتا اهل یزد است بازی در آثاری چون «دورهمی»، «در حاشیه»، «در قصه‌ها زندگی می‌کنند»، «بچه‌محل»، «متهم گریخت» و ... را در کارنامه دارد.

مهدی حاجیان کارشناس بازیگری دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران و کارشناس ارشد بازیگری از دانشکده سینما-تئاتر دانشگاه هنر است که در حوزه اجرا، بازی در آثاری همچون «شهرزاد هور الهویزه»، «خرس»، «یک غزل هذا جنون العاشقین»، «شکسپیر عشق ۲۰۰۱»، «رقص روی چشم فرشته آبی» و ... را در کارنامه دارد. وی در حال حاضر مدیر امور جشنواره‌های مرکز هنرهای نمایشی است.

بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با شعار «تئاتر، تمرین ناب زندگی» و با هدف تقویت همدلی و همراهی، رشد آگاهی و اعتماد به نفس فرزندان ایران زمین از طریق نمایش، به دبیری امیر مشهدی عباس، اسفند سال ۱۴۰۲ در شهر تاریخی اردکان یزد برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.