چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۸

پیمان جبلی توضیح داد؛

چه خبر از «پایتختِ» نوروزی؟

سریال پایتخت

سینماپرس: حرف و حدیث درباره رسیدن یا نرسیدنِ «پایتخت» به عید نوروز وجود دارد، رئیس صداوسیما در این خصوص توضیح داد.

به گزارش سینماپرس، چندی پیش رئیس صداوسیما اعلام کرد که نهضت ساخت فصل‌های جدید سریال‌های پرمخاطب در دستور کار قرار می‌گیرد و ساخت فصل جدید «نون‌خ» و شروع تولید «زیرخاکی ۴» گویای همین نکته بود. اما کماکان حرف و حدیث درباره ادامه پیدا کردنِ «پایتخت» مطرح می‌شد تا اینکه مهدی نقویان رسماً اعلام کرد توافقات اولیه برای ساخت پروژه «پایتخت» انجام شده است.

ساخت نسخه سینمایی از این سریال و یک فصل ۱۵ قسمتی در ادامه راه گمانه‌های دیگری بود که رسانه‌ها مطرح کردند. انصراف محسن تنابنده از همکاری با سریال جدید حسن فتحی و یک فراخوان از طرف تیم سازنده «پایتخت» برای پیدا کردن دوقلوهایی مستعد نشان دهنده جدّیت برای ساخت پایتخت جدید بود که گفته می‌شد برای نوروز یک نسخه سینمایی در راه است.

اما اینکه اول نسخه سینمایی‌ای ساخته می‌شود یا سریالی، رسماً از سویِ سیمافیلم تأیید نشد؛ چرا که رئیس مرکز سیمافیلم در همین خصوص توضیح داد: «از طرف صداوسیما ما با عوامل «پایتخت» توافق اولیه را داشته‌ایم اما واقعاً سینمایی، سریال، ۱۵ قسمتی یا چند قسمتی هیچ‌کدام چیزی نبوده است که بر سر آن به توافق رسیده باشیم. مهم این است که رایزنی‌ها انجام شده و کار متوقف نیست.»

اما چندی بعد نکته‌ای به نقل از الهام غفوری که تهیه‌کننده «پایتخت» است بیرون آمد؛ «مگر قرار بود «پایتخت» سینمایی ساخته شود!؟» یا ابوالفضل رجبی بازیگر نقش بهروز در فصل ششم «پایتخت» درباره ساخت نسخه سینمایی پایتخت به این نکته اشاره کرد: فیلم سینمایی «پایتخت» فعلاً معلوم نیست ساخته می‌شود یا نه!

پیمان جبلی رئیس صداوسیما امروز دوباره در خصوص احتمال نرسیدن سریال «پایتخت» برای پخش در نوروز ۱۴۰۳ به این عبارت بسنده کرد: بعید می‌دانم اینچنین باشد اما دوستان ما در سیمافیلم مجموعه‌های مختلف نمایشی را دنبال می‌کنند و به این سوال شما پاسخ خواهند داد.

او پخش سریال «نون‌خ» جدید و فصل دوم برنامه «محفل» را جزو ویژه‌های نوروز و رمضان دانست.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.