شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۷

اسماعیلی؛

ما هم مثل همه مردم عزیز کشورمان دوست داریم تا فضای مشارکتی را تقویت کنیم

بهروز افخمی

سینماپرس: وزیر ارشاد با قدردانی از اصحاب فرهنگ و هنر برای حضور موثر در انتخابات از نمایندگان منتخب مردم خواست تا در تحقق کامل برنامه هفتم توسعه برای سپری شدن یک دوره ممتاز در فرهنگ و هنر تلاش کنند.

به گزارش سینماپرس، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه فعالیت صندوق رأی ویژه اصحاب فرهنگ و هنر به منظور برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در تالار وحدت به مهر گفت: ماسابق بر این، چنین طرحی را پیش‌بینی نکرده بودیم که در قالب یک صندوق رأی ویژه، میزبان اصحاب فرهنگ و هنر برای حضور در انتخابات باشیم.

وی افزود: ما هم مثل همه مردم عزیز کشورمان دوست داریم تا فضای مشارکتی را تقویت کنیم بنابراین تمهید این بود که در تالار وحدت محل اجتماعی را در قالب صندوق سیار هم برای عموم رأی دهندگان و هم برای اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه فراهم کنیم. موضوعی که از همان ابتدای صبح نشان داد که اگر فضای هم دلی در فضای فرهنگ و هنر کشورمان حاکم باشد اصحاب فرهنگ و هنر پیشگامان وحدت و انسجام ملی هستند. شرایطی که امروز تبلور وحدت ملی همه ایرانی‌ها است و همه هنرمندان در پیشانی این حرکت هستند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به این پرسش مبنی بر مطالباتی که از نمایندگان به ویژه اعضای آینده کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی دارد، بیان کرد: اولاً جا دارد از اعضای فعلی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی قدردانی کنم که همراهی بسیار ویژه‌ای با ما داشتند و امیدوارم که این اتفاق هم تقویت شود. البته ما در برنامه هفتم توسعه احکام بسیار خوبی را پیش بینی کردیم. احکامی که با همراهی مجلس نیازمند تدوین قوانین و مقرراتی است که امیدوارم شاهد ادامه آن در دوره بعدی باشیم. اگر احکام مقرر در برنامه هفتم را به خوبی جلو ببریم جامعه فرهنگ، هنر و رسانه یک دوره ممتاز را سپری خواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.