سه‌شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۶

در پی اصرار برای اجرای «علیرضا قربانی» با ترکیب نوازدگان زن خود؛

«سیدمحمد هاشمی» با دستور شخص «وزیر ارشاد» راهی اصفهان شد!

سید محمد هاشمی

سینماپرس: رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: قائم مقام و معاون حقوقی وزیر فرهنگ و ارشاد با دستور شخص وزیر و در پی رفع دغدغه متدینین نسبت به رعایت موازین قانونی و شرعی در کنسرت علیرضا قربانی به اصفهان سفر می‌کند.

به گزارش سینماپرس، مهدی سموعی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با ایرنا با اعلام این خبر افزود: به دلیل دغدغه برخی از افراد متدین شهر اصفهان نسبت به رعایت موازین شرعی و قانونی در کنسرت «علیرضا قربانی»، سیدمحمد هاشمی، قائم مقام و معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به دستور شخص وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به اصفهان سفر می‌کند.

وی گفت: این سفر به احترام مردم اصفهان و به منظور نظارت بر حسن اجرای قانون و موازین شرعی و اطمینان از صحت آن صورت می‌گیرد.

شب اول کنسرت علیرضا قربانی که قرار بود از ۱۴ اسفند آغاز شود، بدلیل برخی ناهماهنگی ها برگزار نگردید و امشب اولین شب اجرای گروه قربانی در اصفهان خواهد بود.

مدیرکل ارشاد اصفهان نیز در این خصوص گفت: از امشب ۱۵ اسفند ماه کنسرت علیرضا قربانی در اصفهان طبق برنامه قبلی برگزار خواهد شد و در تلاش هستیم برای عزیزانی که بلیت‌های اجرای شب گذشته را تهیه کرده بودند، با هماهنگی گروه سانسی ویژه در نظر بگیریم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.