یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۲

با حکم «معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت ارشاد»؛

«عباس حسین‌نژاد» دبیر هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه «طنزپهلو» شد

عباس حسین‌نژاد

سینماپرس: معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی عباس حسین‌نژاد را به‌عنوان دبیر هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه (طنزپهلو) منصوب کرد.

به گزارش سینماپرس، فرشاد مهدی‌پور معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور حکمی عباس حسین‌نژاد را به‌عنوان دبیر هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه منصوب کرد.

در این‌حکم تأکید شده است:

«انتظار می‌رود با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، مشارکت حداکثری اهالی رسانه و فضای مجازی در حوزه طنز را در این دوره رقم بزنید.»

محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در اختتامیه هفتمین دوره جشنواره ملی طنز و رسانه عنوان کرد: گل آقا دوران طلایی طنز کشور است و ملی شدن جشنواره طنزپهلو ضروری است. وزارت فرهنگ آماده حمایت ویژه از طنز پردازی و هنرمندان است و فومن مرکز طنز کشور خواهد بود.

عباس حسین‌نژاد نیز ضمن دعوت از تمامی طنزپردازان برای شرکت در این رویداد ملی، گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری هشتمین دوره جشنواره ملی طنز و رسانه (طنزپهلو)، یادمان مرحوم کیومرث صابری فومنی، انجام شده و اختتامیه این جشنواره در اردیبهشت ۱۴۰۳ در شهر فومن، زادگاه گل‌آقا برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.