پنجشنبه ۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۰

پس از دریافت هفت «اسکار»؛

«کریستوفر نولان» به سراغ تولید نسخه سینمایی «زندانی» می‌رود

کریستوفر نولان در جشنواره فیلم کن ۲۰۱۸

سینماپرس: کریستوفر نولان پس از دریافت هفت اسکار با «اوپنهایمر» از جمله بهترین فیلم و بهترین کارگردان، بازسازی سریال معمایی دهه شصت میلادی، «زندانی»، را به‌ عنوان فیلم جدید خود شروع خواهد کرد.

به گزارش سینماپرس و به نقل از ورایتی، نولان، سریال «زندانی» به کارگردانی و بازیگری پاتریک مک‌گوهان را بازسازی خواهد کرد ولی هیچ جزئیاتی در مورد چگونگی این بازسازی یا بازیگران آن مشخص نشده است.

سازنده «تلقین» و «میان ستاره‌ای» پیش از این هم در سال ٢٠٠٩ از علاقه خود به این سریال پرده برداشته بود، اما ساخت آن بی‌نتیجه ماند. اما پانزده سال پس از اینکه شبکه اِی‌ام‌سی سریالی شش قسمتی با بازی جیم کاویزل، ایان مک‌کلن و هایلی اتول را بر اساس همان سریال ساخت، حالا نولان با خیالی آسوده‌تر به سراغ آن می‌تواند برود.

سریال «زندانی» درباره یک مامور مخفی بریتانیایی بی‌نام است که با عنوان شماره شش شناخته می‌شود. او پس از استعفا از کارش، ربوده شده و در روستای ساحلی مرموزی زندانی می‌شود.

این سریال آمیزه‌ای از ژانرهای علمی‌تخیلی، روانشناسی و جاسوسی است. با توجه به این موضوع، به‌نظر می‌رسد نسخه نولان می‌تواند شبیه «تنت»، هم‌چنین بازگشت به ریشه‌های مورد علاقه‌اش در «تعقیب»، «یادگاری»، «بی‌خوابی» و «پرستیژ» باشد.

پرسش مهم در مورد این پروژه، استودیویی است که با نولان همکاری خواهد داشت. او در طول دوران فیلم‌سازی بیشترین همکاری را با برادران وارنر داشته، اما پس از اختلافاتی که در دوره همه‌گیری در مورد زمان انتشار بوجود آمد، «اوپنهایمر» را به یونیورسال برد. برادران وارنر نیز «باربی» را در دست گرفتند.

کارگردان سه‌گانه «بتمن» با آخرین فیلمش، «اوپنهایمر»، موفق شد در فصل جوایز رقبای قدری مانند «قاتلان ماه کامل» به کارگردانی مارتین اسکورسیزی و «باربی» به کارگردانی گرتا گرویگ را کنار بزند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.