یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۴

با حکم «رئیس سازمان صداوسیما»؛

«جواد شیخ اکبری» رئیس ستاد حج و زیارت و ستاد اربعین صداوسیما شد

جواد شیخ اکبری

سینماپرس: رئیس سازمان صداوسیما در حکمی جواد شیخ اکبری را به سمت مشاور رئیس سازمان و رئیس ستاد حج و زیارت و ستاد اربعین صداوسیما منصوب کرد.

به گزارش سینماپرس، متن حکم پیمان جبلی برای جواد شیخ اکبری به این شرح است:

«برادر گرامی جناب آقای جواد شیخ ‌اکبری

نظر به مراتب تعهد و تجربه ارزنده جناب‌عالی، به‌ موجب این حکم شما را به ‌عنوان "مشاور رئیس سازمان و رئیس ستاد حج و زیارت و ستاد اربعین سازمان" منصوب می‌کنم.

سیاستگذاری جامع در امور حج و زیارت سازمان و انجام هماهنگی ‌های لازم با حوزه‌های مربوطه و نهادها و دستگاه ‌های مسئول و سازمان حج و زیارت و توجه ویژه به ظرفیت‌های راهپیمایی عظیم اربعین و جریان‌سازی رسانه‌ای و هم‌افزایی ظرفیت‌های سازمانی از مهم‌ترین وظایف شما می ‌باشد.

از خداوند متعال، موفقیت روزافزون شما را در پیشبرد اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) مسألت دارم.»

جبلی از زحمات حجت الاسلام والمسلمین موسوی مقدم هم در طول دوره تصدی مسئولیت ستاد حج و زیارت سازمان، صمیمانه تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش ایسنا، جواد شیخ‌اکبری متولد ۱۳۵۷ و دانش‌آموخته کارشناسی ارشد معارف اسلامی و الهیات گرایش فلسفه و کلام اسلامی است. وی سوابق مختلفی از جمله سردبیری برنامه‌های زنده خبری، مدیریت گروه اقتصاد و سیاسی شبکه خبر، عضو شورای طرح و برنامه شبکه سه و پنج سیما و ... را در کارنامه خود دارد. شیخ اکبری پیش از این مشاور معاون سیما و مدیر شبکه قرآن و معارف سیما و همچنین دبیر شورای معارف سیما بوده است.

مدیریت و نظارت بر تولید مستندهای شاخص و ارزشی همچون «راز آرماگدون»، «خط امام»، «پایانی بر پایان»، «اشغال»، «نهم دی انقلاب سوم»، «بحران در سوریه» و ... از دیگر سوابق حرفه‌ای وی است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.