سه‌شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۰

در گفت‌وگو با سینماپرس عنوان شد؛

منبتی: منتظر می‌مانیم تا وزارت ارشاد تصمیم خود را اعلام کند/کل پردیس ملت را پلمب کردند نه فقط سالن سینما

محمد هادی منبتی

سینماپرس- گروه سینما: سید هادی منبتی گفت: ما از ابتدا اعلام کرده بودیم که پخش فوتبال در پردیس ها با حضور خانواده ها انجام می شود و چون گفته بودند تنها برای آقایان می توانیم فوتبال نمایش دهیم انصراف داده بودیم.

مدیرعامل موسسه تصویر شهر در گفت و گو با سینماپرس افزود: تا این که بعدازظهر روز گذشته وزارت ارشاد و انجمن سینماداران با ما تماس گرفتند و گفتند اداره اماکن با پخش فوتبال موافقت کرده و مشکلی برای نمایش وجود ندارد. با توجه به زمان اندکی که وجود داشت تنها در پردیس ملت اقدام به پخش فوتبال کردیم که در این نمایش هم به دلیل نداشتن تبلیغات از پیش جمعیت اندکی در سالن حضور داشتند که در میان آن ها هیچ خانمی حضور نداشت.

وی ادامه داد: پخش فوتبال در پردیس ملت هم بیشتر به جهت تست سیستم ها بود و از مأمورانی که برای پلمب آمده بودند درخواست کردیم حداقل همان سالنی که در آن پخش فوتبال بود پلمب کنند چرا که پردیس ملت یک مجموعه فرهنگی است و تنها سالن های سینما در آن قرار ندارند اما متاسفانه این مجموعه را به صورت کامل پلمب کردند.

منبتی خاطرنشان کرد: به این دلیل که وزارت ارشاد اعلام کرده بود که برای پخش فوتبال مشکلی وجود ندارد ما منتظر می مانیم تا ببینیم وزارت ارشاد چه تصمیمی می گیرد.

وی با تاکید بر این که در سالن نمایش فوتبال هیچ خانمی حضور نداشته است، تصریح کرد: اگر خانمی در سالن حضور داشت پلمب سینما قابل قبول تر بود.

مدیرعامل موسسه تصویر شهر در پایان یادآور شد: امیدواریم در جلسه امروز شورای عالی سینما این موضوع مطرح شود و این مشکل برطرف شود چرا که شایسته نیست مجموعه ای فرهنگی تعطیل بماند.

انتهای پیام/ف/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.