شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۴

سینماگران در غرفه سینماپرس/20

در سینما آزادی برای «هیس...» صندوق رأی وجود ندارد/از روز اول بازی به سیمرغ فکر می کردم

صفایی بازیگر هیس

سینماپرس- گروه سینما/ بازیگر فیلم «هیس! دخترها فریاد نمی زنند» گفت: در سینما آزادی برای فیلم ما صندوق آرای مردمی وجود ندارد.

نیما صفائی در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس اظهار کرد: من در سینما آفریقا، آزادی و فرهنگ فیلم را همراه مردم دیدم و در همه این سینماها استقبال فراوان بود اما متاسفانه در سینما آزادی صندوقی برای آرای مردمی قرار داده نشده است.

 

وی ادامه داد: امیدوارم حق خیلی ها در داوری جشنواره از بین نرود و این گونه نباشد که مردم در سینما آزادی صندوقی برای رأی به فیلم ما نداشته باشند یا بگویند بلیط های رأی ما را گرفتند.

 

صفائی با اشاره به بازی اش در فیلم پوران درخشنده خاطرنشان کرد: کار با خانم درخشنده بسیار برای من لذت بخش بود. ایشان برای بازیگران همچون مادری مهربان بودند. طناز طباطبایی و شهاب حسینی همراهی خوبی با من داشتند. آرزو دارم دوباره با شهاب حسینی کار کنم چرا که به هنگام ساخت فیلم لطف زیادی به من داشت.

 

وی درباره شیوه انتخاب شدنش برای ایفای نقش امیرعلی در «هیس...» توضیح داد: روز ابتدایی که با توسط خانم خالدی به پوران درخشنده معرفی شدم به من گفت که در فیلم «هیس! دخترها فریاد نمی زنند» می توانم یکی از نقش ها را بازی کنم اما نه در نقش امیرعلی. اما من اصرار داشتم که این نقش را به من بدهند. سرانجام پس از دو ماه درخشنده با بازی من در نقش امیرعلی که تمام گره گشایی های فیلم به دست او انجام می شود، موافقت کرد.

 

بازیگر سریال «ستایش» در پاسخ به این پرسش که چه میزان به سیمرغ جشنواره اندیشیده است، گفت: از روز اول که قرار شد در این فیلم بازی کنم به سیمرغ فکر می کردم البته با دیدن فیلم همراه مردم فکر می کنم به آن چه نیاز داشتم دست یافتم.

 

انتهای پیام/ف/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.