چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۴

نامه قدرداني دبير جشنواره بين المللي فيلم فجر از مهندس ضرغامي رئيس رسانه ملي

عباسیان

سینما پرس-گروه سینما/ محمدرضا عباسيان دبير سي و يكمين جشنواره بين المللي فيلم فجر طي نامه اي سرگشاده از حمايت ها و كمك هاي رسانه ملي در برگزاري باشكوه و گسترده جشنواره فيلم فجر تقدير كرد.

به گزارش سینما پرس، به نقل از روابط عمومي سي و يكمين جشنواره بين المللي فيلم فجر متن نامه دبير جشنواره بين المللي فيلم فجر به اين شرح است:

جناب آقاي مهندس ضرغامي

رياست محترم سازمان صدا و سيما

 با ادب و احترام

خدا را شاكريم كه سي و يكمين جشنواره بين المللي فيلم فجر در پرتو همت متعالي همه دلسوزان، فرهيختگان، هنرمندان و سينماگران و اصحاب رسانه،  منظم، باشكوه و تاثيرگذار برگزار شد.

خوشبختانه، برغم فضاي تحريم در عرصه بين الملل و مشكلات و دشواري هاي اقتصادي اين رويداد بزرگ فرهنگي و سينمايي و ضيافت نشاط انگيز و غرورآميز قاطبه سينمايي ها در سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي با وفاق و همدلي خانواده سينما، استقبال پرشور و گسترده طيف هاي مختلف مردم، آگاهي بخشي و هيجان آفريني رسانه ها و چتر حمايت رسانه ملي و عنايت بي دريغ جنابعالي باشكوهي بيش از دوره هاي پيشين محقق گرديد و برگ زرين و تابناكي ديگري در تاريخ  و چشم انداز فعاليت هاي فرهنگي و سينمايي اين مرز و بوم رقم خورد.

به حسب وظيفه، مراتب قدرداني و سپاس خويش را  به خاطر حمايت ها و مساعدت هاي رسانه ملي اعلام مي دارم. همچنين، از حسن نظر و توجه وي‍ژه‍ معاونت هاي سازمان صدا و سيما (آقايان: دكتر دارابي معاون سيما، دكتر سرافراز معاونت برون مرزي،آخوندي معاونت سياسي و دكتر صوفي معاونت صدا و دكتر علي عسگري معاونت توسعه و فناوري)  تشكر و قدرداني مي نمايم.

اميدواريم با سي و يكمين جشنواره بين المللي فيلم فجر، يك جريان تازه و انرژي بخش و بالنده اي براي فرهنگ و سينماي ايران شكل گرفته باشد تا سينماي ما بيش از گذشته به عنوان پيشاني پرافتخار هنر، معرف هويت هاي فرهنگي، اخلاقي و انساني ايران اسلامي به جهانيان باشد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.