شنبه ۱ مهر ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۶

با ادامه فیلمبرداری و در سکوت خبری/

«دلتنگی‌های عاشقانه» به شب رسید

محمدرضا شرف الدین*

سینماپرس-گروه سینما/ فیلمبرداری فیلم سینمایی «دلتنگی های عاشقانه» به کارگردانی رضا اعظمیان چراغ خاموش ادامه دارد.

محمدرضا شرف الدین؛ تهیه کننده سینما در گفت و گو با خبرنگار سینما پرس با بیان این مطلب اظهار داشت: فیلم سینمایی «دلتنگی های عاشقانه» به کارگردانی رضا اعظمیان در حال فیلمبرداری است و در حال حاضر بیشتر سکانس های فیلم در شب گرفته می شود.

وی در پاسخ به این سوال که کدام یک از بازیگران سینمای ایران در این فیلم حضور دارند، ابراز داشت: ترجیح می دهم تا اطلاعات تولید این فیلم تا زمان پایان فیلمبرداری منتشر نشود.

سال گذشته، این فیلم سینمایی قرار بود به تهیه کنندگی هوشنگ توکلی تولید شود. پیش تولید این فیلم سال گذشته آغاز شده و از جمله بازیگرانی که برای حضور در این فیلم انتخاب شده بود می توان به فاطمه معتمدآریا در نقش همسر شهید مودق اشاره کرد. توکلی اواخر سال گذشته از تهیه کنندگی این فیلم سینمایی انصراف داد.

بنابراین گزارش، فیلمنامه «دلتنگی های عاشقانه » بر اساس زندگی شهید منوچهر مدق توسط رضا اعظمیان نگارش یافته است. این فیلم به دوران سی ساله شهید مَدق که از خاطرات همسرش وام گرفته می پردازد به گونه ای که سه دوره زمانی از زندگی این شهید یعنی سال 1357 ، ازآغاز تا پایان جنگ تحمیلی و همچنین ازپایان جنگ تا سال 1379 که وی به شهادت می رسند را به تصویرمی کشد....

انتهای پیام/ر/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.