چهارشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۲

رضا اعظمیان:

تدوین «دلتنگی‌های عاشقانه» پس از عید فطر از سرگرفته می‌شود

دلتنگی های عاشقانه

سینما پرس- گروه سینما / رضا اعظمیان که مدتی است، نیمی از تدوین «دلتنگی‌های عاشقانه» را به پایان رسانده است و برای نداشتن بودجه فیلم را متوقف کرده در مورد از سر گرفتنه ادامه کار گفت: پس از عید فطر با تأمین بودجه ادامه تدوین مجدد آغاز می شود.

رضا اعظمیان؛ کارگردان سینما در گفت‌و‌گو با خبرنگار سینما پرس در مورد آغاز ادامه تدوین فیلم «دلتنگی‌های عاشقانه» گفت: این فیلم به دلیل نداشتن بودجه در تدوین متوقف شد که با رایزنی های انجام شده بودجه به زودی به ما می رسد و با تاخیری چند ماهه بعد از ماه مبارک رمضان تدوین از سر گرفته می شود.

 

وی در مورد فعالیت برای تأمین بودجه «دلتنگی‌های عاشقانه» که تهیه‌کنندگی آن را محمدرضا شرف‌الدین اذعان داشت: با پی‌گیری‌هایی که آقای شرف‌الدین انجام داده‌اند بودجه لازم برای ادامه کار به زودی فراهم می‌شود. فیلمبرداری از دلتنگی‌های عاشقانه سال گذشته به پایان رسید و با انجام تدوین اولیه، در بخش مسابقه جشنواره فیلم فجر پذیرفته شد که به دلیل تأمین نشدن بودجه نتوانستیم آن را به جشنواره برسانیم.

 

اعظمیان موسسه فرهنگی و هنری روایت فتح و بنیاد سینمایی فارابی را سرمایه‌گذاران فیلمش برشمرد.

 

دلتنگی‌های عاشقانه موضوع عاشقانه ای از زندگی زوجی به نامهای فرشته و منوچهر را روایت می‌کند. این زوج هنگام بازگشت از ماه عسل متوجه حمله نیروهای عراقی به ایران می‌شوند. با این رویداد زندگی رومانتیک این زوج دچار جریانات و تغییراتی می‌شود.

 

انتهای پیام/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.