سه‌شنبه ۵ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۵

انتظارات اهالی سینما از رئیس جدید سازمان سینمایی/۳

انسیه شاه حسینی: من حاضرم سرباز گوش به فرمان رئیس سازمان سینمایی باشم

انسیه شاه حسینی

سینما پرس - گروه سینما/ انسیه شاه حسینی ضمن تبریک به ایوبی، عنوان کرد: من از رئیس سازمان سینمایی انتظاری ندارم و معتقدم او است که باید از سینماگران انتظار داشته باشد و اوست که باید همه اهالی سینما را دور یکدیگر جمع کرده و خواسته هایش را برای رشد سینمای ایران به آنها بگوید.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، شب گذشته چهارم مرداد تعدادی از سینماگران با علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار داشتند و دغدغه های خود را در مورد سینما به سمع و نظر وی رساندند. این درحالی بود که جنتی ظهر روز گذشته حکم حجت الله ایوبی را به عنوان ریاست سازمان سینمایی رسانه ای کرد و به گمانه زنی های رسانه ها در مورد ایوبی جامه حقیقت پوشاند. صبح امروز که ایوبی برای تحویل گرفتن دفتر ریاست سازمان سینمایی به وزارت ارشاد رفت سینماگران بیشتر سعی دارند انتظارات و دغدغه های خود را به گوش ایوبی که اعلام کرده برای حرف های سینماگران سراپا گوش است را بشنوند و با عمل از این دغدغه ها کم کند.

 

انسیه شاه حسینی در گفت و گو با خبرنگار سینما پرس ضمن گفتن خسته نباشید و تقدیر از جواد شمقدری و تبریک به حجت الله ایوبی اظهار داشت: حجت الله ایوبی انسانی فرهنگی است و بیش از آنکه شیفته قدرت باشد شیفته خدمت است و با توجه به روحیاتی که من از ایشان سراغ دارم مطمئن هستم که تمام تلاش خود را برای اهالی سینما به کار خواهد بست.

 

وی ضمن بیان اینکه وی از رئیس جدید سازمان سینمایی انتظاری ندارد، ادامه داد: من از رئیس سازمان سینمایی انتظاری ندارم و معتقدم او است که باید از سینماگران انتظار داشته باشد و اوست که باید همه اهالی سینما را دور یکدیگر جمع کرده و خواسته هایش را برای رشد سینمای ایران به آنها بگوید، من نیز حاضرم همانند یک سرباز گوش به فرمان او برای رسیدن به اهدافی عالی باشم زیرا ما هم جایگاه آقای ایوبی و هم حیطه قدرت او را به عنوان رئیس سازمان سینمایی می شناسم و به آن احترام می گذارم.

 

شاه حسینی در رابطه با خانه سینما و نقش ایوبی در رابطه با آن گفت: من بر خلاف عده ای که مسئله خانه سینما را مسئله ای بغرنج تصور می کنند معتقدم که مشکلات خانه سینما مشکلی حاد نبوده و تنها یک سری از سوء تفاهمات است که می شود به راحتی آنها را حل کرد با توجه به این نکات به عقیده من رئیس جدید سازمان سینمایی می تواند با دیدی پدرانه نسبت به حل این مشکلات اقدام کند.

 

وی خاطر نشان کرد: منظورم از دید پدرانه یک دید بی طرف و بر اساس عدل و انصاف است زیرا یک پدر هیچ گاه میان فرزندانش تفاوت نگذاشته و با گوش جان به خواسته های فرزندان خود گوش کرده و سپس نسبت به آنها واکنش نشان می دهد و حال که حجت الله ایوبی به عنوان رئیس سازمان سینمایی انتخاب شده اند می توانند با دیدی پدرانه مطالبات دو گروه را بررسی و نسبت به حل آنها اقدام کنند.

 

انتهای پیام/ش.ع/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.