دوشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۸

بیدل یه سینماپرس خبر داد:

پیمان یزدانیان آهنگساز «روزگاری عشق و خیانت» شد

پیمان یزدانیان

سینماپرس-گروه سینما/ داود بیدل در راستای اتمام بخش عمده فیلم «روزگاری عشق و خیانت» گفت: این فیلم برای جشنواره فجر ساخته شد و قطعا به جشنواره خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، داود بیدل کارگردان فیلم سینمایی روزگاری عشق و خیانت از مرحله صداگذاری این فیلم سخن گفت و افزود: این فیلم در مرحله صداگذاری است و آهنگسازی آن را پیمان یزدانیان به عهده گرفته است.

 

وی با اشاره به این امر که در انتخاب بازیگران این فیلم، خود به محمد حجت ذیجودی، کمک کرده است، بیان کرد: در این فیلم علاوه بر بازیگران به نام سینمای ایران از تعدادی از بازیگران تئاتر شهرستان پارس آباد نیز استفاده کردیم و به شدت از کار با بازیگران این مجموعه راضی بودم.

 

بیدل ضمن بیان این امر که لوکیشن اصلی این فیلم در دشت مغان بود اظهار داشت: «روزگاری عشق و خیانت» را در ۵۳ جلسه فیلم برداری کردیم، فیلم از بهمن ماه ۹۱ کلید خورد از همان زمان تا فروردین ۹۲ در دشت مغان تصویربرداری داشتیم و بعد از تعطیلات عید نوروز در ۱۳ جلسه سکانس های تهران را فیلم برداری کردیم.

 

وی در رابطه با تغییر نام فیلم از «عبور از مه» به «روزگاری عشق و خیانت» تصریح کرد: در ابتدا نام فیلم را عبور از مه گذاشتیم اما به دلیل این که این نام ارتباط مضمونی با داستان فیلم نداشت، بعد از اتمام کار از میان نام های متعدد پیشنهادی در نهایت روزگاری عشق و خیانت را انتخاب کردیم. اکنون هم این عنوان برای فیلم تصویب شده و با همین نام در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر اکران خواهد شد.

 

گفتنی است در این فیلم که جریانات دوران انقلاب را به تصویر کشیده است؛ روح الله شمقدری به عنوان تهیه کننده ، محمدتقي پاكسيما؛ مدير فيلمبرداري، ‌محمود محمد طائمه؛ مدير توليد، محمد قومي؛ طراح چهره‌پردازي، عباس رستگارپور؛ صدابردار، محمد هادي فدوي؛ طراح صحنه و لباس و همایون ارشادی، ميلاد كي‌مرام، نسرین مقانلو، شهرزاد كمال زاده، سحر قریشی، حسن جوهرچي، جعفر دهقان، علي اوسيوند، آتش تقي‌پور و جمشید هاشم پور به عنوان بازیگر همکاری داشته اند.

 

انتهای پیام/ح/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.