سه‌شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۴

«برلین ۷- » در جشنواره سائوپائولو برزیل

برلین منفی هفت

سینماپرس-گروه سینما/ سی و هفتمین دوره جشنواره بین المللی فیلم سائوپائولو برزیل از 26 مهر تا 9 آبان (18 تا 31 اکتبر) برگزار می شود و طی دو هفته 350 فیلم سینمایی و مستند در بیش از 20 سالن و مرکز فرهنگی این ایالت اکران خواهد شد.

به گزارش سینماپرس، بخش اصلی و رقابتی این جشنواره، بخش کارگردانان جوان و مختص فیلمسازانی است که فیلم های اول یا دوم خود را عرضه کرده اند. در این بخش ۹۵ فیلم از ۴۷ کشور دنیا همچون (فرانسه- آلمان-امریکا- هند- اسپانیا- ایران- شیلی- بلژیک- کانادا- برزیل- سوئیس- روسیه – لهستان و ...) حضور دارند.

 

فیلم « برلین ۷-» دومین اثر رامتین لوافی پور، محصول مشترک ایران و آلمان است که در بخش رقابتی کارگردانان جوان حضور دارد این فیلم روایت خانواده ای عراقی را که طی جنگ عراق و آمریکا به کشور آلمان پناه می برند به تصویر می کشد.

 

عرضه بین المللی این فیلم بر عهده موسسه رسانه های تصویری است  و در این فیلم مصطفی زمانی، مسعود رایگان ، تام بیشاپ و ... حضور دارند.

 

این جشنواره شامل بخش های گوناگون از جمله بررسی آثار استنلی کوبریک ۱۶ فیلم، بررسی آثارادواردو کوتینهو ۲۳ فیلم، بررسی آثار لاو دیاز (فیلیپین) ۱۲ فیلم، سینمای آزادی ۹ فیلم، بررسی سینمای کره ۱۹ فیلم، کارگردانان جوان ۹۵ فیلم، سینمای برزیل ۴۲ فیلم، چشم انداز بین الملل ۱۱۲ فیلم، نمایش های ویژه ۲۴ فیلم و پایتخت فرهنگی اروپا ۸ فیلم است.

 

لازم به ذکر است  فیلم های شغل ایرانی، ماهی و گربه، پات، قائده تصادف  نیز در بخش کارگردانان جوان این جشنواره حضور دارند.

 

انتهای پیام/ح/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.