شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۰

گزارش فروش سینمای ایران/

«دربند»؛ همچنان پیشتاز فروش/ «آزاد راه» وارد عرصه رقابت با میلیونی‌ها شد

آزاد راه

فیلم سینمایی «دربند» به کارگردانی پرویز شهبازی که سیمرغ بهترین کارگردانی را از جشنواره سی و یکم فجر دریافت کرد بعد از ۳۷ روز اکران در گروه سینمایی آزادی با ۸۷۲ میلیون و ۸۷ هزار تومان همچنان پیشتاز فروش در سینماهای ایران است.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، فیلم سینمایی «آزادراه» تازه‌ترین ساخته عباس رافعی با سه روز نمایش در تهران توانست به فروش چهار میلیون تومانی دست یابد و فیلم سینمایی «بشارت به یک شهروند هزاره سوم» ساخته محمدهادی کریمی پس از بیست و چهار روز اکران  ۱۱۹ میلیون و ۲۲۴ هزار تومان فروش کرد.

فیلم سینمایی «دربند» به کارگردانی پرویز شهبازی که سیمرغ بهترین کارگردانی را از جشنواره سی و یکم فجر دریافت کرد بعد از ۳۷ روز اکران در گروه سینمایی آزادی و در ۲۰ سالن سینمای تهران، ۸۷۲ میلیون و ۸۷ هزار تومان به فروش رسید، همچنین فیلم سینمایی «گناهکاران» به کارگردانی فرامرز قریبیان در یک ماه اکران به فروش ۱۷۲ میلیون و ۶۷۷ هزار تومانی دست یافت.

فیلم سینمایی «به خاطر پونه» به کارگردانی هاتف علیمردانی در ۴۵ روز اکران به فروش ۴۲۹ میلیون و ۹۸۷ هزار تومان رسید و در کنار آن «کلاس هنرپیشگی» علیرضا داوودنژاد نیز در ۴۵ روز اکران عمومی ۵۳ میلیون و ۴۴ هزار تومان فروش داشت.

 فیلم سینمایی «پل چوبی» ساخته مهدی کرم پور که یک ماه است در تهران و تعدادی از شهرستان ها بدون سینماهای حوزه هنری به نمایش درآمده است همچنان در باشگاه میلیاردی ها جای دارد و به فروش یک میلیارد و ۱۸۸ میلیون و ۶۹۷ هزار تومانی به فروش قابل توجهی دست یافته است.

 فیلم سینمایی «هیس...» ساخته پوران درخشنده پس از ۹۳ روز اکران در تهران به فروش سه میلیارد و ۳۴۰ میلیون و ۷۶۳ هزار تومان دست یافت.

فیلم سینمایی «دهلیز» نیز پس از ۹۳ روز نمایش در تهران به فروش  یک میلیارد و ۱۳۶ میلیون و ۷۵ هزار تومان در ۱۵ سالن سینما و بدون سر گروه سینمایی به فروش رسید.

گفتنی است فیلم سینمایی «۵۷۸ روز انتظار» ساخته احمد عبداللهیان در ۱۲ روز اکران ۴ میلیون و ۵۴۹ هزار تومان به فروش رسید.

 

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.