دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۷

معرفی سایت های فیلم؛

«بشارت به یک شهروند هزاره سوم» در فضای مجازی!

 شب همت عالی اکران«بشارت شهروند هزاره سوم» برای آزادی زندانیان

سایت فیلم سینمایی «بشارت به یک شهروند هزاره سوم» یکی از سایت هایی است که با وجود اتمام اکران همچنان بروز می شود.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، فضای مجازی یکی از مهمترین بخش هایی است که در تبلیغات اهمیت فراوان دارد. سینماپرس در نظر دارد سایت های مختلف فیلم های سینمایی، مراکز مختلف سینما و هرآنچه در فضای مجازی در مورد سینما وجود دارد را به مخاطبان معرفی کند. در این میان به سراغ فیلمی رفته که موضوع ویژه ای را مورد بررسی قرار داد یعنی شیزان پرستی.

این فیلم در فضای مجازی با نام فیلم یعنی بشارت مووی دارای هویت است که مخاطبان می توانند با کلیک روی اینجا وارد سایت شوند.

سایت فیلم سینمایی «بشارت به یک شهروند هزاره سوم» همزمان با فیلمبرداری در آبان 91 به آدرس  راه اندازی شده بود و با توجه به تعدد بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند، این سایت همزمان اخبار و عکسهای فیلم را روی خروجی خود قرار می داد.

براساس این گزارش، این سایت به شکل داینامیک طراحی و برنامه نویسی شده است که از ویژگی های مختلف این سایت می توان به ثبت نام، خبرنامه، گالری عکس، ویدیو، پروفایل عوامل و.. اشاره کرد.

گفتنی است، این سایت می توانست در زمان اکران تغییرات بسیاری داشته باشد که این تغییرات تنها با طراحی یک بنر فلش در ابتدای صفحه کاربر را به صفحه اول و خرید آنلاین بلیط لینک می دهد.

 بروز رسانی این سایت همچنان ادامه دارد. برای  باز کردن این سایت اگر از مرور گر فایرفاکس استفاده می کنید باید به خاطر داشته باشید که فلش پلیر آن برای نشان دادن فلش های ویدئویی آپدیت باشد.

 تمام آنچه از عکس و فیلم و اخبار و نقدها در رسانه های مکتوب و مجازی منتشر شده روی سایت فیلم قابل مشاهده است البته یکی از نکات طراحی خوب این سایت طراحی تیره سایت است که با رنگ فیلم همخوانی دارد.

علیرغم وجود تصویر و فیلم روی این سایت با اینترنت پرسرعت نیز این سایت به راحتی باز می شود. چیزی که در این سایت باعث خستگی می شود استفاده از رنگ سفید روی زمینه خاکستری است که چشم را به سرعت خسته می کند که شاید اگر زمینه خاکستری روشن تر بود ومی شد از رنگ سیاه برای قلم متن ها استفاده کرد این اتفاق رخ نمی داد.

 

در خلاصه داستان فیلم که در سات منتشر شده آمده است: با مرگ مرموز شهرزاد، ليلا و آزاده، تولد فرزندي كه مينو در رحم دارد به مشكل بر مي خورد ، او در جستجوي پناهگاهي امن براي به دنيا آوردن فرزندش است اما يك محفل شش تايي در پي سقط اين كودك ، تا اينكه ....

 

عوامل این فیلم سینمایی عبارت از:

بازيگران:هنگامه قاضياني - مهدي احمدي - فرخ نعمتي - امير حسين آرمان - ساعد سهيلي - خاطره اسدي - احمد ساعتچيان - شهرزاد كمال زاده - -مليسا مهربان - الناز بهمن زاده - شيما نيك پور - معصومه قاسمي و دكتر بيژن شكرريز.

با حضور:حميد فرخ نژاد - نيكي كريمي و بيتا فرهي

بامعرفي:اميد عشيري - چكاوك كريمي - فاطمه اسدي - جلال مهربان و سنا علويان

كارگردان و مجري طرح:محمد هادي كريمي

 نويسنده: محمد هادي كريمي(براساس فيلمنامه «باريكه راه مزرعه» نوشته اله احمدي

تهيه كننده: علي لدني

مدير فيلمبرداري:ابراهيم غفوري

صدابردار:عباس رستگارپور

صحنه و لباس:ميلاد كزازي

چهره پرداز:عليرضا خورشيد

موسيقي:فردين خلعتبري

تدوين: يلدا جبلي 

صداگذار : عليرضا علويان

فيلمبردار:مهدي اميري

دسيار اول و برنامه ريز:ماهان حيدري

عكاس: حبيب مجيدي

مستند پشت صحنه و مسئول سايت فيلم: حميد غفاريان

منشي صحنه: بهاره صادقي جم

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.