چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰

سینما در فضای مجازی؛

پردیس«ملت»، معماری مدرن و یک سایت پویا برای مخاطبان

پردیس ملت

سینماپرس:حمید غفاریان / در سالهای اخیر با اضافه شدن پردیس های سینمایی دوران جدیدی برای وضعیت نمایش فیلم ها آغاز شد. همچنین در كنار كیفیت خوب نمایش، به لحاظ معماری مدرن و نوع مدیریت هم، این پردیس ها به الگویی برای سالن های قدیمی مبدل شد که اهمیت دادن به فضای مجازی و بهره گیری از این موقعیت ارتباطی از آن جمله است..

بنابراین گزارش، پردیس ملت همراه با جغرافیای منحصرش توانسته در حوزه مجازی هم فعالیت خوبی داشته باشد، این سایت به آدرس www.cinema-Mellat.com در دسترس است كه اولین نكته مثبت آن طراحی براساس نوع معماری مجموعه است که در سرآیند سایت به شكل زیبایی با فضای كلی و دید خارج از مجموعه،با آن آشنا می‌شویم.

همچنین فیلم‌های در حال اكران پردیس ملت به همراه پوستر آن در یك نوار سینمایی قرار دارد كه با كلیك روی هریك از فیلم ها به اطلاعات نمایش و لینك «خرید بلیط» دسترسی پیدا خواهید كرد. هر چند كه در این قسمت آنچه که فراموش شده است، تبلیغ برای فیلم‌ها است كه می تواند با قرار دادن تصاویر،آنونس و سایر مواد تبلیغاتی مخاطب را در همین سایت برای دیدن فیلم ترغیب كند.

نوع طراحی اعلان های مجموعه در عین سادگی برای این سایت ترغیب كننده است به طوری كه برنامه آینده را با پوسترهای فیلم معرفی می‌كند و یا در بخش «برنامه گالری ملت» برنامه بعدی این گالری را با نمایش پوستر و متن توضیح می دهد. «عضویت در خبرنامه» از امكانات مهم این سایت است كه در صورت فعال بودن به پویایی سایت و ارتباط با مخاطب و از دست ندادن مشتری های سینما كمك شایانی می‌كند.

بخش اخبار این سایت ارتباطی به مجموعه ملت ندارد و به جای آن می تواند اخبار باشگاه فیلم شهر كه در این مجموعه برگزار می شود جایگزین صفحه اول شود چراكه در این قسمت هر نوع خبری قرار گرفته است و مغایر با عنوان «اخبار پردیس ملت» بالای مطالب آن است.

سینما ملت فروش بلیط سانس‌هایش را از طریق درگاه خود انجام می‌دهد به نحوی كه دیگر نیازی به اتصال به سایت «سینماتیكت» نیست و در خود سامانه ملت می توان فیلم،سانس و صندلی مورد نظر خود را با طرح نقش كلی از فضای سالن انتخاب كرد البته راهنمای خرید بلیط هم در این سایت وجود دارد كه كمك كننده خواهد بود.

در بخش «امكانات» می توان با فضای پاركینگ،فست فود،گالری ملت و آیس پك به شكل توضیح متنی و گرافیكی آشنا شد و در بخش پایین تمامی صفحات سایت هم نیز تصویری به شكل سیاه و سفید از صندلی های سالن سینما در نظر گرفته شده است و همینطور در قسمت سرآیند هم نیز لوگو به همراه عنوان صقحه با پس زمینه یك دست مشكی وجود دارد.

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.