جمعه ۲۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۴

«تنهایی در چند دقیقه سکوت» در حال صدابرداری است

عباس رستگارپور

«عباس رستگارپور» گفت: مشغول صدابرداری فیلم سینمایی «تنهایی در چند دقیقه سکوت» به کارگردانی «بهاره صادقی جم» هستم که اولین فیلمش در مقام کارگردانی است.

«عباس رستگارپور» درباره فیلم جدیدش به سینماپرس گفت: مشغول صدابرداری فیلم سینمایی «تنهایی در چند دقیقه سکوت» به کارگردانی «بهاره صادقی جم» هستم که اولین فیلمش در مقام کارگردانی است.

وی درباره این فیلم ادامه داد: «بهاره صادقی جم» پیش از این سابقه فعالیت در پشت صحنه را داشته است و خیلی مسلط در حال کارگردانی است که هم اکنون اواخر فیلمبرداری را سپری می کند.

این صدابردار با سابقه درباره فیلم های حاضر در جشنواره فیلم فجر که صدابرداری آنها توسط وی انجام شده افزود: دو فیلم «فصل فراموشی فریبا» به کارگردانی عباس رافعی و «ارسال يك آگهی تسليت برای روزنامه» به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان از فیلم های حاضر در جشنواره خواهد بود.

رستگارپور در پایان درباره پیش بینی اش از حضور این سه فیلم در جشنواره گفت: دنبال اتفاق خاصی در جشنواره نیستم و همواره تلاش می کنیم که یک فیلم خوب ساخته شود.

صدابرداری فیلم های بشارت شهروند هزاره سوم،ملکه،33 روز،کیفر،بیست،کودک و فرشته،فرزند خاک،اقلیما و... نمونه فیلم های عباس رستگارپور است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.