دوشنبه ۲ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۵

همزمان با ادامه فیلم برداری

«تنها در چند دقیقه سکوت» به هیات انتخاب جشنواره فیلم فجر رسید

تنها در چند دقيقه سكوت

فیلم برداری فیلم سینمایی «تنها در چند دقیقه سکوت» در حالی در تهران ادامه دارد که دست اندرکاران نسخه ای اولیه و بدون صداگذاری و موسیقی از این فیلم را به دفتر جشنواره فیلم فجر ارسال کرده اند تا فیلم برای گزینش در بخش های «سودای سیمرغ» و «مسابقه فیلم های اول»، مورد ارزیابی هیات انتخاب جشنواره فیلم فجر قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار سينماپرس، «بهاره صادقی جم» از معدود بانوان فیلم ساز و از چهره های جوان فیلم سازی امسال است که برای ساخت اولین فیلم سینمایی خود، موضوعی اجتماعی را دستمایه کار قرار داده است. تیمی جوان در حال ساخت این فیلم هستند و آخرین روزهای فیلم برداری این فیلم با ثبت صحنه های خیابانی در تهران طی می شود.

صادقی جم در گفت و گو با سينماپرس، با ابراز امیدواری نسبت به پذیرش این فیلم در جشنواره فیلم فجر، گفت: «تنها در چند دقیقه سکوت» یک فیلم جمع و جور شهری و اجتماعی است. شخصیت های محوری این فیلم زوج جوانی به نام های امیرعلی و شهرزاد هستند. «امیرعلی اخوتی» با بازی کوروش تهامی موزیسین معروفی است که در کنار فعالیت های موسیقیایی به تدریس نیز اشتغال دارد. همسر او «شهرزاد مَلک» نیز چشم پزشک است. تصمیم این زوج جوان برای انتقال مطب شهرزاد به خانه، روابط این زوج را تحت تاثیر اتفاق هایی تازه قرار می دهد.

صادقی جم با اشاره به حضور «سعید اسدی» در مقام تهیه کننده و «وحید اشتری» در مقام سرمایه گذار گفت: فیلم نامه این فیلم را خودم نوشته ام و تقریبا سه سال به دنبال فراهم آوردن شرایط تولید آن بوده ام. این فیلم با سرمایه گذاری بخش خصوصی و بدون استفاده از بودجه دولتی در حال تولید است. این فیلم با حضور چند شخصیت مقابل دوربین رفته و بخش عمده ای از آن در یک لوکیشن متمرکز است. فیلم نگاهی تازه به ارتباط میان یک زوج جوان دارد. کوروش تهامی در نقش یک موزیسین در این فیلم مقابل دوربین رفته و مینا ساداتی نقش همسر او را ایفاء می کند. به جز این این دو بازیگر، مینا ساداتی، یدالله شادمانی، عطیه معصومی، علی درخشنده، هانیه صادقی جم و بابک حمیدیان دیگر بازیگران دیگر این فیلم هستند که در مقطعی چند ماهه داستان فیلم را روایت می کنند.

این فیلم با حضور این عوامل در حال تولید است: مدیر فیلم برداری: «داوود امیری» / طراح صحنه و لباس:«امیرحسین حداد» / طراح چهره پردازی: «علیرضا خورشید» / مدیر صدا: «عباس رستگار پور» / مجری طرح: «ماهان حیدری» / مدیر تولید و تدارکات: «مقصود میرهاشمی» / عکاسان: «حافظ احمدی و سیامک قدکچیان» / دستیار اول کارگردان: «ایمان توکلی» / برنامه ریزی و انتخاب بازیگر: «علی درخشنده ، ماهان حیدری»

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.