جمعه ۲۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۱

«یک آگهی برای تسلیت در روزنامه» به فیلم فجر «ارسال» می‌شود

ارسال یک آگهی تسلیت برای روزنامه

حسن کلامی با بیان اینکه فیلم «ارسال یک آگهی برای تسلیت در روزنامه» در مراحل پایانی مونتاز توسط احمد مرادپور است، گفت: این فیلم فرم حضور در سی و دومین جشنواره فیلم فجر را پر کرده است و ظرف دو روز آینده نسخه ای برای بازبینی به دفتر جشنواره ارسال خواهد شد.

«حسن کلامی» تهیه کننده سینما در گفت وگو با خبرنگار سینماپرس در مورد فعالیت های اخیر خود، اظهار داشت: ما امسال در حال آماده کردن فیلم سینمایی «ارسال یک آگهی تسلیت برای روزنامه» به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان هستیم.

تهیه کننده «زخم شانه هوا» در ادامه افزود: این فیلم فرم حضور در سی و دومین جشنواره فیلم فجر را پر کرده است و در حال حاضر توسط «احمد مرادپور» مراحل پایانی تدوین خود را سپری می کند.

تهیه کننده «کودک و فرشته» ادامه داد: نسخه ای از این فیلم برای بازبینی  صبح روز جمعه یا شنبه به دفتر جشنواره برای بازبینی ارسال خواهد شد.

تهیه کننده «هیج کجا، هیچکس» در ادامه پایان این گفت وگو، خاطرنشان کرد: فیلم با حضور صابر ابر و نازنین بیاتی در 29 جلسه فیلمبرداری شد و بعد از اتمام تدوین برای موسیقی و صداگذاری کار اقدام خواهیم کرد.

بنابراین گزارش، صابر ابر، نازنین بیاتی، پریوش نظریه، رابعه مدنی، نقی سیف جمالی و سورن مناچکیان در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

این فیلم نخستین اثر بلند سینمایی «ابراهیم ابراهیمیان» محسوب میشود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: ریحان و طاها مدتی است به واسطه یک آگهی در روزنامه مشغول پرستاری از پیرمردی به نام منوچهر آصف هستند. به زودی در خانه آصف حوادثی رخ میدهد که طاها و ریحان را دچار استیصال کرده و آنها را بر سر دوراهی تصمیم گیری قرار می دهد و ...

عوامل تولید این فیلم عبارتند از:

نویسنده فیلمنامه: سارا سلطانی، ابراهیم ابراهیمیان، کارگردان: ابراهیم ابراهیمیان، مدیر فیلمبرداری:  علیرضا برازنده، طراح صحنه و لباس: کیوان مقدم، مدیر صدابرداری: عباس رستگارپور، طراحان گریم: فاطمه کمالی، زهرا کمالی، عکس: مهدی دلخواسته، منشی صحنه: ندا آصف، مجری طرح و برنامه ریز: سحر صباغ سرشت، سرمایه گذار: وحید جمالی، تهیه کننده: حسن کلامی.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.