شنبه ۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۶

در گفت و گو با سینماپرس

داروغه زاده: هیچ محدودیتی برای صدور کارت فیلم فجر برای اهالی رسانه وجود ندارد

ابراهیم داروغه زاده

مدیر کاخ جشنواره فیلم فجر خبر داد: هیچ محدودیتی برای صدور کارت برای خبرنگاران و اهالی رسانه وجود ندارد فقط منوط به این است که جلیل اکبری صحت؛ مدیر روابط عمومی جشنواره بررسی اولیه را انجام دهد و اسامی را در اختیار ما بگذارد.

ابراهیم داروغه زاده در گفت‌وگو با خبرنگار سینماپرس در ارتباط با سهمیه خبرنگاران برای صدور کارت در جشنواره فیلم فجر امسال گفت: به عنوان مدیر کاخ جشنواره فیلم فجر در ایام برگزاری از روابط عمومی درخواست کردم اسامی خبرنگارانی که ثبت نام کرده‌اند را به ما اعلام کنند. طبیعتا هیچ محدودیتی برای صدور کارت برای خبرنگاران و اهالی رسانه وجود ندارد فقط منوط به این است که جلیل اکبری صحت؛ مدیر روابط عمومی جشنواره بررسی اولیه را انجام دهد و اسامی را در اختیار ما بگذارد.

 وی اظهار داشت: خیلی از کارها و بررسی‌ها انجام شده و در حال حاضر مشغول نهایی کردن آن‌ها هستیم. همچنین مکاتباتی با مدیران رسانه ها انجام خواهیم داد که خبرنگارانی که  با نام آن رسانه ثبت نام کرده اند را تایید کنند تا به زودی کارت خبرنگاران و رسانه ها برای حضور آن‌ها در فیلم فجر صادر شود.

داروغه زاده بیان کرد: سالن برج میلاد برای رسانه ها و منتقدین در نظر گرفته شده است و البته منتقدانی که به هر دلیل مثلا دوری راه نتوانند در برج میلاد حضور داشته باشند بلیت دیگر سینماها را دریافت می‌کنند. سعی می کنیم تسهیلاتی برای همه در نظر بگیریم تا به نحوه مناسبی از رسانه ها و منتقدان برای حضور در جشنواره فجر استفاده شود.

وی عنوان کرد: بازار بین المللی جشنواره فجر در ساختمان برج میلاد برگزار می شود و در ساختمان اصلی برج در طبقه دوم بازار بین الملل در نظر گرفته شده است. وحید اسفندیاری مدیر بازار بین الملل است و به نظر می رسد امسال بازار بین الملل موفقی داشته باشیم. علیرضا شجاع نوری هم مدیر بخش سینمای بین الملل است و اخبار خوبی برای جشنواره خواهد داشت.

داروغه زاده که به تازگی به عنوان مدیر فرهنگی فارابی معرفی شده است در پایان گفت:تازه امروز برای معارفه به آنجا می روم و در این مورد حرف خاصی فعلا نمی توانم بگویم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.