سه‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۸

در شبکه نمایش خانگی؛

«مرغ تخم طلا» هم رسید / «زندگی به شرط چاقو» در راه توزیع

شبکه نمایش خانگی*

سینماپرس: تله فیلم «مرغ تخم طلا» به کارگردانی علی آشتيانی که برای شبکه نمایش خانگی ساخته شده است از امروز؛ نهم اردیبهشت وارد بازار شد.

بر اساس این گزارش تله فیلم «مرغ تخم طلا» توسط پخش میعاد برای موسسه هنرنمای پارسیان منتشر شده و برای توزیع وارد بازار شد.

رضا فيض نوروزي، سياوش خيرابي، خشايار راد، افشين سنگ چاپ، سوسن پرور، شهين تسليمي، صفر کشکولي، مرحومه پروين ميکده، حميد شيرکوند، نيره ميرزايي، محمد توکل، نگار زارع و ميرطاهر مظلومي بازيگران اصلي پروژه هستند.

در خلاصه داستان «مرغ تخم طلا» آمده: مردي ميانسال به نام سيروس در يک کارگاه طلاسازي مشغول به کار است و خانواده اي صميمي دارد. سختي هاي زندگي عرصه را براي سيروس تنگ کرده است. از طرفي دو خانواده فاميل او، عمو رمضان و دايي مظفر که بسيار سودجو و منفعت طلب نيز هستند، به دليل مشکلات و فقري که سيروس با آن دست به گريبان است به او بها نمي دهند تا اينکه... .

 ساير عوامل اصلي آن عبارتند از: تهيه کنندگان: حسن شمس، علي فرحناکيان، مجري طرح و سرمايه گذار: جمشيد توکل، برنامه ريز و دستيار اول کارگردان: افشين سنگ چاپ، مدير تصويربرداري: حميد شکوهي زاده، طراح گريم: حسين اردستاني، عکاس: سميه جعفري، صدابردار: سيروس عابديني، طراح صحنه و لباس: شقايق جعفري پور، مدير توليد: وحيد مرادي، روابط عمومي: آيدين نادري.

همچنین بر اساس این گزارش تله فیلم «زندگی به شرط چاقو» به کارگردانی مهران غفوریان و با بازی حمید لولایی، سحر ولدبیگی و کیانوش گرامی توسط پخش میعاد برای شبکه نمایش خانگی تولید شده و به زودی وارد بازار می شود.

گفتنی است موسسه هنرنمای پارسیان اعلام کرده بعد از پایان اکران فیلم سینمایی «طبقه حساس» که در حال حاضر بر روی پرده سینماهای تهران و شهرستان است به زودی این فیلم را وارد شبکه نمایش خانگی کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.