یکشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۰

بازتاب نقد یک سریال تلویزیونی

واکنش کارگردان «دردسرهای عظیم» به انتقاد یکی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی/ نیک نژاد: تنها برای شنیدن نقدهای سازنده آماده‌ام

نیک نژاد-خرازی ها

سینما پرس:ما همیشه برای نقد مفید و سازنده آماده ایم اما نه اینکه آن دسته از دوستان که حتی شاید سکانس‌های فیلم را ندیده، نظر می دهند ویا نقد می‌کنند؛ به نظرم اینگونه نقدها جایز نیست که بیان شود

برزو نیک نژاد در پی اظهارات شهرام خرازی ها مدیر گروه سلامت و روان دانشگاه علوم پزشکی ایران پیرامون تأثیرات منفی نشان دادن صحنه خودکشی یکی از بازیگران در اولین قسمت سریال «دردسرهای عظیم» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس با اعلام این مطلب گفت: به دوستانی که چه بسا برای تشویش افکارعمومی و یا برای تخریب سریال «دردسرهای عظیم » تلاش می‌ کنند باید بگویم که این فیلم کاملا برپایه طنز نوشته نشده و این مدیر دانشگاه علوم پزشکی درمسیر اشتباهی قدم برداشته است. این عزیزی که جزو رتبه های اول تحصیلات درکشور به شمار می آید با چه دیدی این نقد را از این سریال بیان داشته و به احتمال زیاد ایشان فیلم را ندیده نظرداده است.

وی درادامه در خصوص «لطیف» با بازی جواد عزتی در قسمت اول این سریال افزود: درقسمت اول «لطیف» به خاطر فروش سی دی های غیر مجاز از دست نیروهای پلیس به پشت بام ساختمان فرار می‌کند و در آنجا به دام می افتد. «لطیف » برای به دست آوردن خواسته هایش قصد خودکشی ندارد و جواد عزتی در سکانس‌های بعدی هم بیان می‌کند قصد خودکشی نداشته و از دست نیروی انتظامی به خاطر فروش سی دی فرارکرده است.

نیک نژاد ادامه داد: شما با نقد خود روز خودکشی را به افکار عمومی تزریق می کنید؛ بنده تا امروز نمی‌دانستم ۱۹ شهریوری که بیان شده است روز خودکشی نامیده شده، از ایشان تقاضا دارم که با دقت به تماشای سریال«دردسرهای عظیم» بنشیند و بعد با رسانه ها برای نقد مصاحبه داشته باشند.

کارگردان سریال «دردسرهای عظیم» گفت: ۵ قسمت دیگر از این سریال باقی مانده که درحال تصویربرداری هستیم و در قسمت‌های بعدی ۲ بازیگر نیز به جمع بازیگران سریال اضافه می‌شوند، اماهنوز به طورقطعی نام بازیگرانی که قرار است به فیلم اضافه بشوند مشخص نیست.

وی بیان کرد: سریال «دردسرهای عظیم» در ۲۶ قسمت ۴۵ دقیقه ای تولید خواهد شد و درحال حاضر تصویربرداری قسمت ۲۱ به پایان رسیده است.

داستان سریال« دردسرهای عظیم» دربه زندگی جوانی به نام «لطیف» جواد عزتی می پردازد که رویای بازیگری را در سر می‌پروراند و ناخواسته درگیر ماجرای عجیب می‌شود که او را دچار دردسرهای فراوان کرده و مسیر زندگیش را دگرگون می‌کند.

ازجمله عوامل این سریال می‌توان به تهیه کنندگی مهرام مهام و ایرج محمدی، کارگردان : برزو نیک نژاد، نویسندگان: علیرضا کاظمی پور و سعید جلالی، طراح صحنه و لباس: قاسم ترکاشوند، مدیر تصویربرداری: فرشاد گل سفیدی، طراح چهره پردازی : زهره سیه پوش، مدیر صدابرداری: امیر پرتوی زاده، مدیر تولید: شاپور دلدارو آهنگساز : حمید صدری اشاره کرد.

بازیگرانی چون مهدی هاشمی، جواد عزتی، مهران رجبی، امیرغفارمنش، اشکان اشتیاق، بهشاد شریفیان، محمد مهدی مطلبی، پرستو گلستانی، مریم سعادت، الناز حبیبی، زهره فکور صبور، شهین تسلیمی‌ و صفا آقاجانی در این سریال نقش آفرینی می‌کنند.

لازم به ذکر است: سریال "دردسرهای عظیم" به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما روزهای پایانی تولید خود را سپری می کند و از شنبه ۲۵ مرداد ساعت ۲۱:۰۰ روی انتن شبکه سه رفته است.

نظرات

  • وحید ۱۳۹۳/۰۶/۰۲ - ۱۸:۰۳
    2 6
    آقای کارگردان دکتر خرازی ها درست میفرمایند . نباید تظاهر به خودکشی در سریال ها باشد این بد اموزی دارد
  • الناز ۱۳۹۳/۰۶/۰۸ - ۲۲:۱۸
    3 1
    فیلم بسیار قشنگی است. از آقای نیک نژاد تشکر می کنم. فکر کنم آقای دکتر واقعاً متوجه فیلم نشده اند.
  • زهره ۱۳۹۳/۰۶/۰۹ - ۲۱:۴۶
    2 1
    یا سریالو دیده یا واقعا دیده و نفهمیده!
  • هادی ۱۳۹۴/۰۴/۲۸ - ۰۷:۲۸
    0 0
    ما از درد سر های عظیم و عجیب و غریب و شیر تو شیر 2 به این نتایج می رسیم 1- اموالتان را به اسم گربه محل بزنید بهتر از دادن آن به فرزندانتان است 2- حرف عمو= باد هوای قطب جنوب هرگز به یک عمو اعتماد نکنید 3- شریک یعنی خود عزرائیل 4- اگر نامزد دارید به یک بچه سر راهی برای موفقیت در ازدواج نیاز مبرم دارید 5- انقدر در کشور بیکاری زیاد است که یا باید از مامان جون پول بگیرید یا مرده شور شوید 6- به مردان سن بالا برای ازدواج اعتماد نکنید 7- خواهر عروس یعنی مار در آستین این موجود بی وجدان حتی یک خوبی برای شما نخواهد داشت 8- ماشینتان را به دست کسی ندهید مگر اینکه بچه پولدار باشد و کتک خورش هم خوب باشد 9- تا نفهمیدید زیر پتو چه کسی هست حرفی نزنید 10- اگر می خواهید در ایران سریال بسازید نیاز به بازیگر پر حرف و پیر زن به مقدار لازم دارید 11- اگر لازم نمی بینید ماهواره بخرید این سریال را تا آخر تماشا کنید 12- اگر حدس نمیزنید که در قسمت آخر عروسی ببینید پس در ایران زندگی نمی کنید چون در فیلم ایرانی حتما پلیس و ازدواج هست البته پایتخت فیلم خوبی است وگرنه دق میکردیم

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.