جمعه ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰

فرصتی برای تعاملی رو در رو با مخاطبان

آغاز بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات در مصلی تهران/ «سینماپرس»؛ میزبان آحاد مردم و اهالی سینما

بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات

سینماپرس: بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات از فردا جمعه چهاردهم آبان ماه از ساعت ۱۳ در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) تهران کار خود را آغاز می کند.

به گزارش سینماپرس، در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات که با شعار «شفافیت، صداقت» و با حضور موسسات مطبوعاتی، نشریات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی از جمله «سینماپرس» (واقع در شبستان یکم، راهروی اصلی، نبش راهروی نهم) برگزار می شود، بالغ بر ۸۰۰ رسانه در قالب ۷۰۰ غرفه در نمایشگاه حضور خواهند داشت.

سینماپرس، از همه سینماگران، سینما دوستان، مسئولسین سینمایی و اهالی هنر برای حضور در این نمایشگاه و حضور در غرفه سینماپرس از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۲۰ دعوت بعمل می آورد.

امسال هم نمایشگاه بر اساس تقسیم‌بندی موضوعی برگزار خواهد شد و بر این اساس بجز خبرگزاری‌ها، روزنامه‌ها، موسسات مطبوعاتی و نشریات استانی، بقیه شرکت کنندگان در نمایشگاه مطبوعات، در گروه‌هایی قرار گرفته‌اند که بر اساس آخرین آمار ۲۷ رسانه با زمینه دین و اندیشه، ۵۷ رسانه با زمینه فرهنگی و هنری، ۷۹ رسانه با زمینه سیاسی و اقتصادی، ۷۱ رسانه با زمینه آموزشی و تخصصی، ۴۴ رسانه با زمینه عمومی و خانواده و ۷ رسانه با زمینه کودک و نوجوان در نمایشگاه امسال حضور دارند.

بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات ۱۴ تا ۲۱ آبان ماه در مصلی تهران برگزار می‌شود.

«سینماپرس» که سال گذشته با حضور جمع کثیری از هنرمندان و سینماگران مطرح کشور از جمله غرفه های پر تردد را دارا بود، امسال نیز با طراحی چشم نواز و در عین حال سینمایی، از همه آحاد مردم به ویژه علاقمندان به حوزه سینما برای بازدید از نمایشگاه مطبوعات و حضور در غرفه برترین پایگاه خبری سینمایی کشور (طبق اعلام برترین پایگاه های خبری از سوی معاونت مطبوعاتی) دعوت بعمل می آورد.

نظرات

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.