سه‌شنبه ۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵

داریوش فرهنگ با «دو فیلم با یک بلیت» به کافه فیلم می‌آید

داریوش فرهنگ

سینماپرس: فیلم سینمایی «دو فیلم با یک بلیت» این هفته در برنامه کافه فیلم شبکه آی‌فیلم با حضور داریوش فرهنگ به نمایش گذاشته می‌شود.

به گزارش سینماپرس، فیلم سینمایی «دو فیلم با یک بلیت» پنج‌شنبه ۴ آبان از کانال فارسی شبکه آی‌فیلم روی آنتن قرار می‌گیرد و داریوش فرهنگ، کارگردان و نویسنده فیلم پس از پخش آن با دکتر امید روحانی درباره فیلم به گفت‌وگو خواهندنشست.

بر اساس این گزارش «دو فیلم با یک بلیت» فیلمی به کارگردانی و نویسندگی داریوش فرهنگ و تهیه‌کنندگی غلامرضا معیری ساخته سال ۱۳۶۹ است که در جشنواره فیلم فجر همان سال جایزه‌هایی همچون سیمرغ بلورین بهترین نقش اول مرد (مهدی هاشمی)، دیپلم افتخار بهترین فیلم (غلامرضا معیری)  و ... دریافت کرد.

ماجرای این فیلم سینمایی از این قرار است: کارگردانی پس از سال‌ها از آمریکا به ایران برگشته تا نخستین فیلم خود را بسازد. هنرپیشه اول مرد فیلم بر اثر سانحه‌ای نمی‌تواند به کارش ادامه دهد. فیلم باید به موقع به جشنواره برسد و کارگردان بعد از جستجوی بسیار، فروشنده دوره‌گردی را پیدا می‌کند که شباهت زیادی به هنر پیشه فیلم دارد. از سوی دیگر هنرپیشه اول زن درگیر مسائل خانوادگی است و قصد سفر به آمریکا را دارد.

 بازیگرانی همچون مهدی هاشمی، داریوش فرهنگ، افسانه بایگان، سیامک اطلسی، آتیلا پسیانی  و شهلا ریاحی در «دو فیلم با یک بلیت» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این فیلم سینمایی پنج‌شنبه ۴ آبان رأس ساعت 21:00 از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود و بازپخش آن در ساعت‌های 05:00 صبح و 13:00 روز بعد خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.