چهارشنبه ۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰

در برنامه تلویزیونی «صبح بخیر آمریکا» مطرح شد

حرف‌های عجیب جرج کلونی درباره فساد جنسی وینشتاین

جرج کلونی و جولیا رابرتس در جشنواره فیلم کن ۲۰۱۶

سینماپرس: روز گذشته مت دیمون و جرج کلونی میهمان برنامه «صبح بخیر آمریکا» بودند و در آن باز صحبت‌هایی علیه وینشتاین به زبان آوردند.

به گزارش سینماپرس، بعد از رسانه ای شدن رسوایی اخلاقی هاروی وینشتاین این مغلو مشهور هالیوود همه چیزش را از دست داد. همسرش او را ترک کرد. از شرکتی که خودش آن را تاسیس کرده بود اخراج شد و آکادمی هم لغو عضویت او در این مجمع را تصویب کرد. بدتر این که رفقای گرمابه و گلستان دیروز هم همگی هر روز علیهش مصاحبه می کنند. از کویینتین تارانتینو که تمام فیلم هایش را با وینشتاین ساخته بود و از رفاقت با او اعلام پشیمانی کرد بگیرید تا چهره هایی مثل مت دیمون و جورج کلونی که روز گذشته برای چندمین بار علیه تهیه کننده «شکسپیر عاشق» به صحبت پرداختند.

روز گذشته مت دیمون و جورج کلونی به عنوان بازیگر و کارگردان فیلم «سابربیکان» میهمان برنامه «صبح بخیر آمریکا» بودند تا درباره اثر جدیدشان صحبت کنند. اما این دو چهره سرشناس هالیوودی وقت را غنیمت دانستند و دوباره به صحبت علیه وینشتاین مشغول شدند. مت دیمون می گوید: «شما فقط باید 5 دقیقه با وینشتاین وقت می گذراندید تا متوجه می شدید او یک قلدر است.» بازیگر مجموعه «بورن» در دفاع از خودش که با این تهیه کننده نام آشنا کار کرده می گوید: «کسانی که برای او کار می کردند این ذهنیت را داشتند که می خواهم فیلم خوب بسازم. میراماکس (کمپانی سابق وینشتاین) دقیقا همان جایی بود که در دهه 90 آثار بزرگ ساخته می شد.» او ادامه می دهد: «وقتی مردم می گویند: «همه می دانستند!» بله! من هم می دانستم او یک عوضی است. او به آن افتخار می کرد.... من می دانستم که او زنباره است. اما این به من ارتباطی نداشت. من که نمی خواستم با او ازدواج کنم.» دیمون می گوید البته از عمق فاجعه خبر نداشته و حتی ماجرای گویینیت پالترو را هم از زبان بن افلک شنیده. به هر حال از نظر بازیگر فیلم «سابربیکان» پالترو در آن زمان بانوی اول میراماکس بود و در جوامع عمومی با وی بسیار محترمانه برخورد می شد.

جورج کلونی هم در برنامه روز گذشته عنوان کرد که خشم او از این که یک سوء استفاده گر جنسی در ملا عام زنان را با ارعاب و تطمیع ساکت می کرده چیزی بیشتر از یک عصبانیت ساده است. او می گوید حتما باید وینشتاین به سزای عملش برسد تا زنان از این که جلو بیایند و این رازهای افشا نشدنی را افشا کنند نترسند.

گفتنی است جورج کلونی «اعترافات یک ذهن خطرناک» را با پول کمپانی مراماکس و برادران وینشتاین کارگردانی کرده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.